Ja tähän tietoisku! Palkki löytyi,Iso Kiitos Mr.Kylmäselle, iso kiitos Voortin kontaktin
C6 tilalle C4
Re: C6 tilalle C4
Joo ei ainakaan tuo Cleven oo itte puntitettu.
Ja tähän tietoisku! Palkki löytyi,Iso Kiitos Mr.Kylmäselle, iso kiitos Voortin kontaktin
Joo ei ainakaan tuo Cleven oo itte puntitettu.
Ja sen ylimääräisen C6 palkin voi kaupata tänne suuntaan...
Tai vinkkiä, mistä moinen isokopan C6 palkki voisi löytyä.
Mach1 -71
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
109,95 usd. Mustangsunlimited302TT kirjoitti:Ja sen ylimääräisen C6 palkin voi kaupata tänne suuntaan...Tai vinkkiä, mistä moinen isokopan C6 palkki voisi löytyä.
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... T1=5059+01
Tai tekee itse. Profiilista sopiva pätkä, kairaa sopivat reiät vaihteiston kiinnitykseen, porkkanaterällä alapuoli selkeästi suuremmaksi, tekee korvakkeet, poraa reiät ja hitsaa profiiliin kiinni. Crossmemberi on valmis.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
juuri näin on toimittu myös täälläpäin kun fmx vaihtu C6 toseen.
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
302TT kirjoitti:Ja sen ylimääräisen C6 palkin voi kaupata tänne suuntaan...Tai vinkkiä, mistä moinen isokopan C6 palkki voisi löytyä.
Mutta pidetään silmät auki, ilmotan heti jos tietoon tulee
Tottavie näppärärä itsekkin tehdä, mutta se ei ole se oikea Mustang osaFastback kirjoitti: Tai tekee itse. Profiilista sopiva pätkä, kairaa sopivat reiät vaihteiston kiinnitykseen, porkkanaterällä alapuoli selkeästi suuremmaksi, tekee korvakkeet, poraa reiät ja hitsaa profiiliin kiinni. Crossmemberi on valmis.
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
PeteP kirjoitti:Tottavie näppärärä itsekkin tehdä, mutta se ei ole se oikea Mustang osaFastback kirjoitti: Tai tekee itse. Profiilista sopiva pätkä, kairaa sopivat reiät vaihteiston kiinnitykseen, porkkanaterällä alapuoli selkeästi suuremmaksi, tekee korvakkeet, poraa reiät ja hitsaa profiiliin kiinni. Crossmemberi on valmis.
Kyyllä mulla ainakin, kaikki ite tehdyt osat, on oikeita Mustang osia.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey