Rim Blow ratti!
-
- Aktiivi
- Auto: Mustang Mach 1 -73, 351 C (Q code), C6,9" perä.
Rim Blow ratti!
Tietoa kellään tästä Rim Blow ratista, ku piuhat laittaa kii, nii vähän ajan päästä alkaa tööttäämään ihan ite!! Oisko joku kosketus häikkä...? Miten tota uskaltais purkaa?? 

Re: Rim Blow ratti!
Joo se on perseestä, siinä kehällähän kiertää se metalli siellä kehän sisässä, mulla puuttu palaa kehältä ja tahatttomia tyyttäilyjä tuli sopimattmissa paikoissa
muutenkin persseestä koko ratti, ohut ja isokehänen, nyt mulla on rantin rallimalli, kierrosajat parani huimasti 

-
- Aktiivi
Joo... Otitko sen kehän miten irti? Meisselillä vaa... Vai vaihtasko koko hökötyksen siihen granttiin!!
En ottanu kehää, otin koko ratin hemmettiin
onhan se tavallaan tyylikäs ratti, mutta ei muuta.. Tuolla eepäyssä on korjauskamaa ym. http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories'
Tuollainen Grantti istuu mustangiin komeasti, mulla on tommonen on vaan 13" ja ilman Musse keskiötä, mutta tuo 15" olisi passelimpi. tuollainen paksukehäinen ratti on huomattavasti mukavampi ajossa, suosittelen!

Tuollainen Grantti istuu mustangiin komeasti, mulla on tommonen on vaan 13" ja ilman Musse keskiötä, mutta tuo 15" olisi passelimpi. tuollainen paksukehäinen ratti on huomattavasti mukavampi ajossa, suosittelen!

- Drummer
- Mega-addikti
- Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Perkele Pete, puuta sen pittää olla!
Ei vaan, noissa RimBuilu rattiloissa on kuuleman mukaan paljon tuota omavaltaisuus onkelmaa. Iipeistä löytyy korjaussarjoja kuten sanottua ja myös kokonaisia rempattuja ratteja.
Ja tuohon alkuun, ei puinen Granttikaan pöllömmän oloinen oo, itelleni vaihdoin 13½" ratin 15" tilalle.
Niin, jos puuruori kiinnostaa niin täältä edukkaasti vink vink

Ja tuohon alkuun, ei puinen Granttikaan pöllömmän oloinen oo, itelleni vaihdoin 13½" ratin 15" tilalle.
Niin, jos puuruori kiinnostaa niin täältä edukkaasti vink vink

-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
-
- Aktiivi
Oon yrittäny pitää mahd. alkuperäis kuosissa, ett siinä mielessä tota vanhaa vois vaikka yrittää viel korjata... Mutta onks toi Drummerin ratti ihan toi perus puinen Grantti ja Musse keskiöllä?
- Drummer
- Mega-addikti
- Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Juurikin se Grantin puuratti mikä näissä vehkeissä yleensä ruorina esiintyy, eli sinällään klassikko kamaa, ja keskiökin mallia Mustang
Asennussarjan siihen tarvii mut se ei kallis ole. Entinen on aika huonossa kuosissa.

-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
-
- Aktiivi
Jaa... Ja myisit tietenkin halvalla??
. Kattelin tota korjaussarjaa ja hinta alk. 130$, eli uudenkin ratin sais samalla hinnalla...

Drummer kirjoitti:Perkele Pete, puuta sen pittää olla!