Moottorin kumityynyjen erot?
- voxagent
- Addikti
- Viestit: 206
- Liittynyt: 25 Elo 2004, 18:58
- Auto: Ford Mustang 3.7 2011
MGB Roadster 1971 - Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Moottorin kumityynyjen erot?
Piti pudottaa 5.0 noin vaan 66:n konehuoneeseen, mutta moottorityynyissä on jotain häikkää. Repro-bracketteihin laitetut läpipultti-malliset kumit on leveyssuunnassa liian kaukana moottorin pultinreistä. Onko näitäkin nyt sitten erilaisia?
-
timppa
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Löytyyhän noita aikas monta erilaista
http://npd.dirxion.com/Main.asp
http://npd.dirxion.com/Main.asp
- voxagent
- Addikti
- Viestit: 206
- Liittynyt: 25 Elo 2004, 18:58
- Auto: Ford Mustang 3.7 2011
MGB Roadster 1971 - Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Pari kuvaa aiheesta:
http://i19.photobucket.com/albums/b171/ ... mount1.jpg
http://i19.photobucket.com/albums/b171/ ... mount2.jpg
http://i19.photobucket.com/albums/b171/ ... mount3.jpg
Luulen että noi "bolt on" bracketit on sopimattomat? Vähän kun konetta vielä laskee alkaa ö-pohja ottaa kiinni poikittaispalkkiin.
http://i19.photobucket.com/albums/b171/ ... mount1.jpg
http://i19.photobucket.com/albums/b171/ ... mount2.jpg
http://i19.photobucket.com/albums/b171/ ... mount3.jpg
Luulen että noi "bolt on" bracketit on sopimattomat? Vähän kun konetta vielä laskee alkaa ö-pohja ottaa kiinni poikittaispalkkiin.
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Näyttäis mun silmiin ainakin siltä, ettei olisi alkuperäiset kiinnikkeet. Alkuperäiset tulee koriin kiinni 3.lla pultilla, ainakin -65.ssa. Noissa kuvissakin näyttäis oleva kolmas reikä tyhjänä, näkyy osittain käikäleen yläpuolella. Uskoisin koneen paikan muuttuvan ylöspäin jos olis kolmepulttinen kiinnitys. Täähän ei ole sitten tieto vaan mutua.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- voxagent
- Addikti
- Viestit: 206
- Liittynyt: 25 Elo 2004, 18:58
- Auto: Ford Mustang 3.7 2011
MGB Roadster 1971 - Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Näitä bracketteja myy kaikki Mustang putiikit päivityksenä 65:seen ja kutosesta kasiin muutokseen. Mustang Monthlyn sivullakin on kuva:
http://www.mustangmonthly.com/projectbu ... to_25.html
http://www.mustangmonthly.com/projectbu ... to_25.html
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Laita tämmöttet!! http://www.totalcontrolproducts.com/motormounts.html
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Mä tein näin ... kun ei ne vakiot oikeen osunuHomer65 kirjoitti:Laita tämmöttet!! http://www.totalcontrolproducts.com/motormounts.html
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- JYK-90
- Addikti
- Viestit: 426
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT 1965, Viritetty
Mustang GT 2007
Ford Ranchero GT 1974
Tesla Model S 75D 2018 - Paikkakunta: Vesilahti
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Make67 kirjoitti:Mä tein näin ... kun ei ne vakiot oikeen osunuHomer65 kirjoitti:Laita tämmöttet!! http://www.totalcontrolproducts.com/motormounts.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Sama täällä. Pitkään kanssa ihmettelin miten saisin koneen istumaan vakio kumityynyillä, kunnes ratkaisu löytyi TCP:ltä!
-Mustang HT 65 'Viritetty'
-Mustang GT 2007
-Ranchero GT 1974
-Fender Mustang I 20W
-Tesla Model S 75D
-Mustang GT 2007
-Ranchero GT 1974
-Fender Mustang I 20W
-Tesla Model S 75D
- voxagent
- Addikti
- Viestit: 206
- Liittynyt: 25 Elo 2004, 18:58
- Auto: Ford Mustang 3.7 2011
MGB Roadster 1971 - Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
TCP sai nyt niin paljon mainostilaa että laitoin sellaiset tilaukseen.
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Järki ratkaisu!! Selaaset on mulakin! Eikä tarvi enää pelätä, että kumityynyt repee.voxagent kirjoitti:TCP sai nyt niin paljon mainostilaa että laitoin sellaiset tilaukseen.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Perkele, mulla oli viimevuotisen Ahveniston kurmuutuksen jäljiltä molemmat moottori"tyynyt" täysin säpäleinä!! Kun nostin koneen pois niin molemmat korvakkeet kahtena palasena eli kumit revenneet kokonaan. Moottori siis vain lepäs siinä aisoilla eikä ollu enään kiinni rungossa milläänHomer65 kirjoitti:Järki ratkaisu!! Selaaset on mulakin! Eikä tarvi enää pelätä, että kumityynyt repee.voxagent kirjoitti:TCP sai nyt niin paljon mainostilaa että laitoin sellaiset tilaukseen.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Moottorin kumityynyjen erot?
Haa!! Mulla oli sentään hantinpuolelta lähes puolet kiinni. Saataa yllättää ikävästi jos polkasee hiukan!Make67 kirjoitti:Perkele, mulla oli viimevuotisen Ahveniston kurmuutuksen jäljiltä molemmat moottori"tyynyt" täysin säpäleinä!! Kun nostin koneen pois niin molemmat korvakkeet kahtena palasena eli kumit revenneet kokonaan. Moottori siis vain lepäs siinä aisoilla eikä ollu enään kiinni rungossa milläänHomer65 kirjoitti:Järki ratkaisu!! Selaaset on mulakin! Eikä tarvi enää pelätä, että kumityynyt repee.voxagent kirjoitti:TCP sai nyt niin paljon mainostilaa että laitoin sellaiset tilaukseen.![]()
![]()
???
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey