C6 automaatti
C6 automaatti
Onkohan kellään tietoa C6-automaatin toiminnasta ilman öljynlauhdutinta? Kyseessä normaali maantieajo. Laatikko -67 HT:ssä. Kone 390.
Re: C6 automaatti
Jos on vakio turbiini/vakio moottori ei pitäs maantiekäytössä olla lämpö ongelmia.
Liitä letku lenkkinä liittimiin jotta kierto öljypumpulle toimii.jos tulppaat ne tulee
VARMASTI tulee ongelmia.
jos öljytikku/öljy polttaa näppejä ajon jälkeen niin silloin laatikon öljy on liian kuumaa
jos ei polta niin sitten ollaan vielä alueella.
ja älä pidä D:tä päällä ruuhkassa pitkään/tyhjäkäynnillä yms missä öljynkierto hidastuu ja kitkalevyt/turbiini alkaa kehittää lämpöä kun lämpö siirtyy öljyyn.
alkuperäinen lämmitin/lauhdutin toimii kahdella tavalla, ensin se lämmittää laatikon
öljyä moottorin jäähdytysjärjestelmän lämmön kautta, sitten kun laatikko kuumenee
yli moottorin veden lämmön niin moottorin alempi lämpö jäähdyttää vastaavasti laatikon
öljyä ja se tasaa lämpöä myös kylmissä olosuhteissa.
Liitä letku lenkkinä liittimiin jotta kierto öljypumpulle toimii.jos tulppaat ne tulee
VARMASTI tulee ongelmia.
jos öljytikku/öljy polttaa näppejä ajon jälkeen niin silloin laatikon öljy on liian kuumaa
jos ei polta niin sitten ollaan vielä alueella.
ja älä pidä D:tä päällä ruuhkassa pitkään/tyhjäkäynnillä yms missä öljynkierto hidastuu ja kitkalevyt/turbiini alkaa kehittää lämpöä kun lämpö siirtyy öljyyn.
alkuperäinen lämmitin/lauhdutin toimii kahdella tavalla, ensin se lämmittää laatikon
öljyä moottorin jäähdytysjärjestelmän lämmön kautta, sitten kun laatikko kuumenee
yli moottorin veden lämmön niin moottorin alempi lämpö jäähdyttää vastaavasti laatikon
öljyä ja se tasaa lämpöä myös kylmissä olosuhteissa.