katsoin muuten teidän autojanne kalajoella sunnuntaina, olin liikkeellä sellaisella tumman sinisellä secci mersulla jos joku huomas, en ole varma oliko siellä autojen läheisyydessä mustang klubilaisia.
kolaroitu mach 1
Valvoja: Ville K
kolaroitu mach 1
eli ois tiedossa tollanen vm-73 mach 1 keulakolaroitu ja korjattu muuten paitsi konepelti joka pitäis uusia, en ole vielä käynyt kattoon kyseistä ajokkia kun ei oo nyt varaa sitä kuitenkaan ostaa. Kysymys kuuluu paljonko tuollaisen arvo on?
katsoin muuten teidän autojanne kalajoella sunnuntaina, olin liikkeellä sellaisella tumman sinisellä secci mersulla jos joku huomas, en ole varma oliko siellä autojen läheisyydessä mustang klubilaisia.
katsoin muuten teidän autojanne kalajoella sunnuntaina, olin liikkeellä sellaisella tumman sinisellä secci mersulla jos joku huomas, en ole varma oliko siellä autojen läheisyydessä mustang klubilaisia.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: kolaroitu mach 1
Lasikuituisen Mach 1 konepellin toimittaa Siirosen Mikko Kalajoelta, Mikolla on runsas valikoima muotteja mm. muutamiin Mustangeihin. Mikko tekee "peltejä" harrastuspohjalta ja maestro ei itse työtään kehu, mutta minä voin kehua hyväksi! Hinta on 1/3 aidosta pelti mach 1 pellistä. Jos aiot entisöintiä niin peltinen, muuten kuituinen voisi ajaa asian.
http://www.sunpoint.net/~siironenracing/myynti.htm
http://www.sunpoint.net/~siironenracing/myynti.htm
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Re: kolaroitu mach 1
Selvä, vielä pitäis tolle autolle joku noin hinta saada?Fastback kirjoitti:Lasikuituisen Mach 1 konepellin toimittaa Siirosen Mikko Kalajoelta, Mikolla on runsas valikoima muotteja mm. muutamiin Mustangeihin. Mikko tekee "peltejä" harrastuspohjalta ja maestro ei itse työtään kehu, mutta minä voin kehua hyväksi! Hinta on 1/3 aidosta pelti mach 1 pellistä. Jos aiot entisöintiä niin peltinen, muuten kuituinen voisi ajaa asian.
http://www.sunpoint.net/~siironenracing/myynti.htm
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Autosta pitäisi saada ehdottomasti lisätietoa, jotta arvion voisi antaa. Onko auto rullaava, mikä tekniikka (moottori&laatikko&perä), sisustan kunto, peltikirkas, pohjamaalissa jne.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Fastback kirjoitti:Autosta pitäisi saada ehdottomasti lisätietoa, jotta arvion voisi antaa. Onko auto rullaava, mikä tekniikka (moottori&laatikko&perä), sisustan kunto, peltikirkas, pohjamaalissa jne.
tiedän tuon edellisen lisäksi että on ajokuntoinen ja alkuperäinen tekniikka. Uskoisin että pohjamaalissa kun sitä kerran on korjattukin jo. Pitää vissiin soittaa omistajalle itselleen joskus. kylällä kuulin sellaista huhua että 5000e ois hintaa
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Varmistahan auton kunto ennenkuin alamme hehkuttamaan täällä mitään. Jos auto on käytännössä maalia&konepeltiä vaille, niin se on edullinen. Paras on kun käyt katsomassa jos vaan mahdollista ja joku autoista ymmärtävä kaveri mukaan, vaikka itse tajuaisikin autojen päälle, mutta usein se kaveri näkee sen mitä autokuumeisen ostajan silmät kieltäytyvät näkemästä ja aivot ymmärtämästä.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
kuten ekasta viestistä käy ilmi niin en ole siis vielä ostamassa mitää kun aikaisintaa ensi kesänä, silloin sen voi saada alle tuon pyynnin kun se on jo seissyt sillä hallissa ties kuinka monta vuotta. voishan siitä käydä ottaan parit kuvat tässä joku päivä. Kiitos kun vaivauduit vastaamaanFastback kirjoitti:Varmistahan auton kunto ennenkuin alamme hehkuttamaan täällä mitään. Jos auto on käytännössä maalia&konepeltiä vaille, niin se on edullinen. Paras on kun käyt katsomassa jos vaan mahdollista ja joku autoista ymmärtävä kaveri mukaan, vaikka itse tajuaisikin autojen päälle, mutta usein se kaveri näkee sen mitä autokuumeisen ostajan silmät kieltäytyvät näkemästä ja aivot ymmärtämästä.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Jeps, auton kanssa ei kannata hätäillä. Minä katselin sopivaa kohdetta lähes vuoden päivät ja silti meikäläistäkin harmittaa ihan pikkaisen kun tuli ostettua tuo isokoppainen 03 toukokuulla. Luonnollisesti heti seuraavassa kasissa olisi ollut eräs mielenkiintoinen suunitelmiini sopinut
GM:n tuote
Toivon mukaan nim. Jukka ei lue tätä topicia... 
Mukava on vastailla kysymyksiin kun jotain luulee tietävänsä. Rattoisastihan tämä meni täällä työmaalla päätteen äärellä... kröhöm.
Seisominen saattaa pitemmän päälle jumittaa paikkoja ja pikku puhdetta on joka puolella. Pistä uutta postia kun joskus näet auton niin arvuutellaan hintaa uudemman kerran.
Mukava on vastailla kysymyksiin kun jotain luulee tietävänsä. Rattoisastihan tämä meni täällä työmaalla päätteen äärellä... kröhöm.
Seisominen saattaa pitemmän päälle jumittaa paikkoja ja pikku puhdetta on joka puolella. Pistä uutta postia kun joskus näet auton niin arvuutellaan hintaa uudemman kerran.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Fastback kirjoitti:Jeps, auton kanssa ei kannata hätäillä. Minä katselin sopivaa kohdetta lähes vuoden päivät ja silti meikäläistäkin harmittaa ihan pikkaisen kun tuli ostettua tuo isokoppainen 03 toukokuulla. Luonnollisesti heti seuraavassa kasissa olisi ollut eräs mielenkiintoinen suunitelmiini sopinut![]()
GM:n tuote
![]()
Toivon mukaan nim. Jukka ei lue tätä topicia...
Mukava on vastailla kysymyksiin kun jotain luulee tietävänsä. Rattoisastihan tämä meni täällä työmaalla päätteen äärellä... kröhöm.
Seisominen saattaa pitemmän päälle jumittaa paikkoja ja pikku puhdetta on joka puolella. Pistä uutta postia kun joskus näet auton niin arvuutellaan hintaa uudemman kerran.
Selvä, niitä kuvia tuskin kannattaa odottaa
-
Kristo
- Aktiivi
- Viestit: 58
- Liittynyt: 02 Kesä 2004, 13:53
- Auto: Mustang -65 Convertible, 200cid, C4
- Paikkakunta: Vantaa / Läyliäinen
- Viesti:
Tuttu juttu, itsellänikin oli muka hirveä hinku ja hätä saada yksi projekti taas (ihan kuin ne maailmasta loppuisiFastback kirjoitti:Jeps, auton kanssa ei kannata hätäillä. Minä katselin sopivaa kohdetta lähes vuoden päivät ja silti meikäläistäkin harmittaa ihan pikkaisen kun tuli ostettua tuo isokoppainen 03 toukokuulla. Luonnollisesti heti seuraavassa kasissa olisi ollut eräs mielenkiintoinen suunitelmiini sopinut![]()
GM:n tuote
![]()
Toivon mukaan nim. Jukka ei lue tätä topicia...
Mukava on vastailla kysymyksiin kun jotain luulee tietävänsä. Rattoisastihan tämä meni täällä työmaalla päätteen äärellä... kröhöm.
Seisominen saattaa pitemmän päälle jumittaa paikkoja ja pikku puhdetta on joka puolella. Pistä uutta postia kun joskus näet auton niin arvuutellaan hintaa uudemman kerran.
Musti oli kans vähän kiireessä ostettu mutta se oli onneksi ihan OK kuntoinen, joka kesä ollut ajossa vaikkakin joka kesä on vähän korjailtukin.
Sen kun vaan oppisi etteivät nämä wanhat ponit vielä maailmasta lopu vaikkei niitä lisääkään tehdä, mutta ohjeena antaisin että kannattaa käydä katsomassa autoa jonkun asiantuntevamman kanssa, koeajaa, ottaa selville tyyppiviat (osto-opas on ystävä) ja tehdä lista puutteista ja katsella mitä puutteiden korjaus tulisi about maksamaan.
Asiallisen tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.
kyläseppä
Tuskinpa nuo mitat paljpnkaan tehtaan mitoille häviävät jos joku kyläseppä laittaiskin kun ne mmitat on jo perseellään tehtaalta tullessa kun omaani 66HT:tä oioin junakolarin jäliltä tehtaan mitoissa on +-5mm toleranssit monessakin kohti minulla on alkuperäinen tehtaan mittakaavio käytössäni omaani laitoin kaikki alustan mitat 2mm sisälle ei kannata pelotella kolari auton ostajaa turhaan kyllä ne on laitettu pääpiirteittään kunnolla jos ne on kerran saatu katsastuksestakin läpi että pientä rajaa.
Re: kyläseppä
Eipä muuten välttämättä pidä paikkaansa.ROKI kirjoitti:kyllä ne on laitettu pääpiirteittään kunnolla jos ne on kerran saatu katsastuksestakin läpi että pientä rajaa.
Olen itse vierestä seurannut kun erään Volvon kori "mitattiin" rekisteröintikatsastusta varten.
Tiedätkös missäpäin on Särkänniemi?
Ne todelliset mitat ei nimittäin olleet sielläpäinkään.
-Jukka-