katsoin muuten teidän autojanne kalajoella sunnuntaina, olin liikkeellä sellaisella tumman sinisellä secci mersulla jos joku huomas, en ole varma oliko siellä autojen läheisyydessä mustang klubilaisia.

Valvoja: Ville K
Selvä, vielä pitäis tolle autolle joku noin hinta saada?Fastback kirjoitti:Lasikuituisen Mach 1 konepellin toimittaa Siirosen Mikko Kalajoelta, Mikolla on runsas valikoima muotteja mm. muutamiin Mustangeihin. Mikko tekee "peltejä" harrastuspohjalta ja maestro ei itse työtään kehu, mutta minä voin kehua hyväksi! Hinta on 1/3 aidosta pelti mach 1 pellistä. Jos aiot entisöintiä niin peltinen, muuten kuituinen voisi ajaa asian.
http://www.sunpoint.net/~siironenracing/myynti.htm
Fastback kirjoitti:Autosta pitäisi saada ehdottomasti lisätietoa, jotta arvion voisi antaa. Onko auto rullaava, mikä tekniikka (moottori&laatikko&perä), sisustan kunto, peltikirkas, pohjamaalissa jne.
kuten ekasta viestistä käy ilmi niin en ole siis vielä ostamassa mitää kun aikaisintaa ensi kesänä, silloin sen voi saada alle tuon pyynnin kun se on jo seissyt sillä hallissa ties kuinka monta vuotta. voishan siitä käydä ottaan parit kuvat tässä joku päivä. Kiitos kun vaivauduit vastaamaanFastback kirjoitti:Varmistahan auton kunto ennenkuin alamme hehkuttamaan täällä mitään. Jos auto on käytännössä maalia&konepeltiä vaille, niin se on edullinen. Paras on kun käyt katsomassa jos vaan mahdollista ja joku autoista ymmärtävä kaveri mukaan, vaikka itse tajuaisikin autojen päälle, mutta usein se kaveri näkee sen mitä autokuumeisen ostajan silmät kieltäytyvät näkemästä ja aivot ymmärtämästä.
Fastback kirjoitti:Jeps, auton kanssa ei kannata hätäillä. Minä katselin sopivaa kohdetta lähes vuoden päivät ja silti meikäläistäkin harmittaa ihan pikkaisen kun tuli ostettua tuo isokoppainen 03 toukokuulla. Luonnollisesti heti seuraavassa kasissa olisi ollut eräs mielenkiintoinen suunitelmiini sopinut![]()
GM:n tuote
![]()
Toivon mukaan nim. Jukka ei lue tätä topicia...
Mukava on vastailla kysymyksiin kun jotain luulee tietävänsä. Rattoisastihan tämä meni täällä työmaalla päätteen äärellä... kröhöm.
Seisominen saattaa pitemmän päälle jumittaa paikkoja ja pikku puhdetta on joka puolella. Pistä uutta postia kun joskus näet auton niin arvuutellaan hintaa uudemman kerran.
Tuttu juttu, itsellänikin oli muka hirveä hinku ja hätä saada yksi projekti taas (ihan kuin ne maailmasta loppuisiFastback kirjoitti:Jeps, auton kanssa ei kannata hätäillä. Minä katselin sopivaa kohdetta lähes vuoden päivät ja silti meikäläistäkin harmittaa ihan pikkaisen kun tuli ostettua tuo isokoppainen 03 toukokuulla. Luonnollisesti heti seuraavassa kasissa olisi ollut eräs mielenkiintoinen suunitelmiini sopinut![]()
GM:n tuote
![]()
Toivon mukaan nim. Jukka ei lue tätä topicia...
Mukava on vastailla kysymyksiin kun jotain luulee tietävänsä. Rattoisastihan tämä meni täällä työmaalla päätteen äärellä... kröhöm.
Seisominen saattaa pitemmän päälle jumittaa paikkoja ja pikku puhdetta on joka puolella. Pistä uutta postia kun joskus näet auton niin arvuutellaan hintaa uudemman kerran.
Eipä muuten välttämättä pidä paikkaansa.ROKI kirjoitti:kyllä ne on laitettu pääpiirteittään kunnolla jos ne on kerran saatu katsastuksestakin läpi että pientä rajaa.