302 on tungettu sierran pellin alle.
Herää vain kysymys miten tuommoinen on saatu muutoskatsastettua

linkki:
http://www.nettiauto.com/2213725
Valvoja: Ville K
Olen ajellut tuolla Sierralla. Ripeän tuntuinen peli ja käsiteltävyys kohdallaan kun alusta on Cossusta kotoisin ja hieman tukevoitettu lisäksi.cossu2 kirjoitti:Tuommoinen tuli nettiautossa vastaan.
302 on tungettu sierran pellin alle.
Herää vain kysymys miten tuommoinen on saatu muutoskatsastettua
linkki:
http://www.nettiauto.com/2213725
http://www.supermarket.fi/id/0055085voxagent kirjoitti:Turun seudulla pyöri taannoin leimattu välikoppanen Esko 302:lla, kavennetulla 8":lla ja volvon levyjarruilla. Hurjan näköinen peli.
OnAntti66HT kirjoitti:Vaikka kuinka olisi ford v8 laitettu escoon, niin kyllä 14700 on aivan liikaa...
No hei, kyllä ekkeri on aina hintansa väärti.Antti66HT kirjoitti:Vaikka kuinka olisi ford v8 laitettu escoon, niin kyllä 14700 on aivan liikaa...
1974 on ainut vuosi kun Mustang kakkosta tai yleensäkään Mustangia ei ole saanut kasikoneella.jnd kirjoitti:Miten escortin muutoskatsastaminen kasille on edes mahdollista kun ei niitä kai kasilla koskaan edes ole ollut? Joskus aikoinaan ukon mustangikin oli hankala saada kasilla leimaan kun siihen aikaan ei kai suomessa mustang kakkosta vielä ollut kasilla
Nämä on niitä vehkeitä, joihin on haettu luvat moottorin vaihtoon "vanhoina hyvinä aikoina". Tänä päivänä on aika lailla mahdotonta. Tosin yllättävän monikin (lue: villi) moottoriswappi onnistuu ihan muutoskatsastuksella, kun vaan hieman selvittelee asioita.jnd kirjoitti:Miten escortin muutoskatsastaminen kasille on edes mahdollista kun ei niitä kai kasilla koskaan edes ole ollut?