Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Melkoinen kokoelma maatuvia autoja, varmasti joistain tehdään ns. rebody autoja jos on harvinaisuuksia. On se amörikkä vaan iso maa - kaikkea sinne sopii.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Rakkaudesta ruosteiseen rautaan onpahan hienoja kuvia ! Taitaa olla aikas kostea ilmasto kun ovat "suomalaisittain" ruostuneet. Aika moni -60 lukuinen on varmasti menetetty, mutta wanhempi kalusto näytti vielä tosiharrastajan aarteelta !! MUTTA MIKÄ TUO ON !?!?!?! http://s214.photobucket.com/albums/cc11 ... CF8030.jpg
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
JXA-26 kirjoitti:Rakkaudesta ruosteiseen rautaan onpahan hienoja kuvia ! Taitaa olla aikas kostea ilmasto kun ovat "suomalaisittain" ruostuneet. Aika moni -60 lukuinen on varmasti menetetty, mutta wanhempi kalusto näytti vielä tosiharrastajan aarteelta !! MUTTA MIKÄ TUO ON !?!?!?! http://s214.photobucket.com/albums/cc11 ... CF8030.jpg
Nopeesti katsottuna -66HT, siinä on vaan toinen konepelti koristeena!!!
HEHheeh!! Tarkoittamastasi möhköstä ei mitään käsitystä
Aika moni sortuu paskankeräämiseen ja tätä se sitten pahimmillaan on. Suomessa jos pääsee siihen 20:een autoon ennen osavaltion puuttumista asiaan. Sekin riittäis mulle jos ansioluetteloon voisi kirjoittaa 'bosseja' yms. Kyllähän se kylmä totuus taitaa olla, että paalitavaraa (jos edes sitä) on nuo metsät täynnä, ei taida tuolla alueella autot mitenkään erikoisen hyvin säilyä. Tahtoisi silti kernaasti possin "aihion" talteen, edes ihan pikkuisen sellaisen.
Ruostetta kerrakseen, ei herätä tuossa olotilassa enään muuta fiilistä muutako jotta sulattoon vaan sekin auttaa kun miettii kuinka perseestä on ruosteisen auton hitsaaminen.
PeteP kirjoitti:Ruostetta kerrakseen, ei herätä tuossa olotilassa enään muuta fiilistä muutako jotta sulattoon vaan sekin auttaa kun miettii kuinka perseestä on ruosteisen auton hitsaaminen.
Juu ja se kun ostaa ruostepeikon ja kun sitä pajotetaan kuukausitolkkulla - se syö miestä, peltiä, lankaa ja rahaa. Tuolta kun vielä löytyy ruosteettomiakin, niin miksi h¤%vetissä alkaa tommottia tilkkutäkkejä kasaamaan.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Maskista päätellen '55 pickupin alustalle tehty jäätelöauto, jakeluauto tai jokin vastaava.
Eioo kyllä F100.n alusta ! Joku heavy duty akseleilla, mutta oikein kapee sellanen. Vertaa maskin leveyttä mussen maskiin. Liukuovet, joku jakelu koppi siis. Maitoauto...? Hauskan näkönen kippo kumminkin !
Fastback kirjoitti:Tuolta kun vielä löytyy ruosteettomiakin, niin miksi h¤%vetissä alkaa tommottia tilkkutäkkejä kasaamaan.
Sitä sanotaan autoharrastukseksi !! Mitä järjettömämpi rojekti, sen komeemmalta se tuntuu valmiina, vai mitä väästpäkki...?
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Fastback kirjoitti:Tuolta kun vielä löytyy ruosteettomiakin, niin miksi h¤%vetissä alkaa tommottia tilkkutäkkejä kasaamaan.
Sitä sanotaan autoharrastukseksi !! Mitä järjettömämpi rojekti, sen komeemmalta se tuntuu valmiina, vai mitä väästpäkki...?
Komeelta kyl tuntuu, kun on valmis... Mutta. Miettii sitä aikaa, rahaa ja tarmoa mikä meni auton peltitöiden takia "hukkaan" niin olisi ollut auto valmis ehkä pari vuotta sitten... Jos laitetaan pennoset riviin: jos auto ei olisi tarvinnut uusia lattioita, takaluukun pohjaa, takapaneelia, takalokasuojia ja uutta maalia niin olisi niistä säästynyt raha riittänyt uuden uutukaiseen alsalohkoon tuon rautavalun tilalle tai sitten olisi updeitannut koko etupään esim. RRS-onlinen tms. global westin palikoilla ja perän updeittia myös. Ei niitäkään voisi huonoksi vaihtoehdoiksi sanoa. Jos valita saa, niin mielummin se ehjä peltikori mistä lähteä taikomaan jotain.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Fastback kirjoitti:Tuolta kun vielä löytyy ruosteettomiakin, niin miksi h¤%vetissä alkaa tommottia tilkkutäkkejä kasaamaan.
Sitä sanotaan autoharrastukseksi !! Mitä järjettömämpi rojekti, sen komeemmalta se tuntuu valmiina, vai mitä väästpäkki...?
Komeelta kyl tuntuu, kun on valmis... Mutta. Miettii sitä aikaa, rahaa ja tarmoa mikä meni auton peltitöiden takia "hukkaan" niin olisi ollut auto valmis ehkä pari vuotta sitten... Jos laitetaan pennoset riviin: jos auto ei olisi tarvinnut uusia lattioita, takaluukun pohjaa, takapaneelia, takalokasuojia ja uutta maalia niin olisi niistä säästynyt raha riittänyt uuden uutukaiseen alsalohkoon tuon rautavalun tilalle tai sitten olisi updeitannut koko etupään esim. RRS-onlinen tms. global westin palikoilla ja perän updeittia myös. Ei niitäkään voisi huonoksi vaihtoehdoiksi sanoa. Jos valita saa, niin mielummin se ehjä peltikori mistä lähteä taikomaan jotain.
BINGO! Tosin listasta puuttuu apparin helma, jonka oon jo tosin vaihtanut.
Onhan se vähän hammaslääkärin hommaa, uutta ei saa enää aikaiseksi ja hyvänkin tekeminen vaatii aikaa ja vaivaa. Kaikki kunnioitus suussani vierailleille ammattilaisille. (vaimitensenytoli)
PeteP kirjoitti:Ruostetta kerrakseen, ei herätä tuossa olotilassa enään muuta fiilistä muutako jotta sulattoon vaan sekin auttaa kun miettii kuinka perseestä on ruosteisen auton hitsaaminen.
Juu ja se kun ostaa ruostepeikon ja kun sitä pajotetaan kuukausitolkkulla - se syö miestä, peltiä, lankaa ja rahaa. Tuolta kun vielä löytyy ruosteettomiakin, niin miksi h¤%vetissä alkaa tommottia tilkkutäkkejä kasaamaan.
jää helposti se oman tekemisen ilo kokematta.
kaupasta saa uusia autoja jos ei kiinnosta rakentaminen
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen