GT40P Kannet
-
- Addikti
- Viestit: 443
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
GT40P Kannet
Moro
Onkos kellään kokemuksia näistä? Ihan ok kannet vissiin budjetti moottoriin?
Juha
Onkos kellään kokemuksia näistä? Ihan ok kannet vissiin budjetti moottoriin?
Juha
Re: GT40P Kannet
Miksi budjetti moottoriin?1223 kirjoitti:Moro
Onkos kellään kokemuksia näistä? Ihan ok kannet vissiin budjetti moottoriin?
Juha
Kyllä GT40P kannet on hyvät ihan oikeaan viri moottoriinkin. Samaa tasoa Ford Racingin y303 kansien kanssa ja hieman paremmat kuin GT40 kannet. Ei kannata väheksyä. Ainakin yhdessä Mustangissa ko. kannet ovat toimineet moitteettomasti, jo useita vuosia tosin ei viritys käytössä.
Taitaa nuo rautakannet pitkässä juoksussa olla alu hattuja kestävämmät. Ei ainakaan seetit tipu.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: GT40P Kannet
Hyvinhän nuo on omassa olleet olemassa...
Eivät o paljoo ittestänsä ilmotelleet
Eivät o paljoo ittestänsä ilmotelleet

--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65
-
- Addikti
- Viestit: 443
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Re: GT40P Kannet
Juu en missään tapauksessa väheksy.
Tällaiset kun on tulossa jo ison veden takaa.
Ja siksi budjetti moottoriin kun ei oo niin kauheesti ylimääräistä.
Tosin jos vähänkään itseni tunnen niin tämä homma karkaa taas käsistä.
Onko Dervish sulla nämä 351 koneessa?
Juha
Tällaiset kun on tulossa jo ison veden takaa.
Ja siksi budjetti moottoriin kun ei oo niin kauheesti ylimääräistä.
Tosin jos vähänkään itseni tunnen niin tämä homma karkaa taas käsistä.
Onko Dervish sulla nämä 351 koneessa?
Juha
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: GT40P Kannet
1223 kirjoitti:Juu en missään tapauksessa väheksy.
Tällaiset kun on tulossa jo ison veden takaa.
Ja siksi budjetti moottoriin kun ei oo niin kauheesti ylimääräistä.
Tosin jos vähänkään itseni tunnen niin tämä homma karkaa taas käsistä.
Onko Dervish sulla nämä 351 koneessa?
Juha
Eipä ylleensä karkaa tämmöttet hommat kädestä keltään!!!



Mitäs se ylimääränen on ??

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
-
- Addikti
- Viestit: 443
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon
Re: GT40P Kannet
Edelliseen koneeseen meni 5...€
Ja tähän menee sit jotain jos vaikka stroukkais tän...
Mikä olisi hyvä paikka teettä noihin studipultti muutos?
Ja tähän menee sit jotain jos vaikka stroukkais tän...
Mikä olisi hyvä paikka teettä noihin studipultti muutos?
Re: GT40P Kannet
Uskaltaako kysyä hintatasoa kansille rahteineen, painavaa tavaraa? Vielä jos koneistuksia vaatii niin mahtuuko budjettiin verrattuna valmiisiin alukansiin?
Re: GT40P Kannet
Ihan on 302 motissa nuo, tuolla todelliset tehot ketjussa taisi ollakkin mainintoja kokonaisuudesta...1223 kirjoitti: Onko Dervish sulla nämä 351 koneessa?
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!

-Homer65