GT40P Kannet

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
1223
Addikti
Viestit: 443
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon

GT40P Kannet

Viesti Kirjoittaja 1223 »

Moro

Onkos kellään kokemuksia näistä? Ihan ok kannet vissiin budjetti moottoriin?

Juha
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: GT40P Kannet

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

1223 kirjoitti:Moro

Onkos kellään kokemuksia näistä? Ihan ok kannet vissiin budjetti moottoriin?

Juha
Miksi budjetti moottoriin?
Kyllä GT40P kannet on hyvät ihan oikeaan viri moottoriinkin. Samaa tasoa Ford Racingin y303 kansien kanssa ja hieman paremmat kuin GT40 kannet. Ei kannata väheksyä. Ainakin yhdessä Mustangissa ko. kannet ovat toimineet moitteettomasti, jo useita vuosia tosin ei viritys käytössä.

Taitaa nuo rautakannet pitkässä juoksussa olla alu hattuja kestävämmät. Ei ainakaan seetit tipu.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Re: GT40P Kannet

Viesti Kirjoittaja Dervish »

Hyvinhän nuo on omassa olleet olemassa...
Eivät o paljoo ittestänsä ilmotelleet :)
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
1223
Addikti
Viestit: 443
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon

Re: GT40P Kannet

Viesti Kirjoittaja 1223 »

Juu en missään tapauksessa väheksy.
Tällaiset kun on tulossa jo ison veden takaa.
Ja siksi budjetti moottoriin kun ei oo niin kauheesti ylimääräistä.

Tosin jos vähänkään itseni tunnen niin tämä homma karkaa taas käsistä.

Onko Dervish sulla nämä 351 koneessa?


Juha
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: GT40P Kannet

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

1223 kirjoitti:Juu en missään tapauksessa väheksy.
Tällaiset kun on tulossa jo ison veden takaa.
Ja siksi budjetti moottoriin kun ei oo niin kauheesti ylimääräistä.

Tosin jos vähänkään itseni tunnen niin tämä homma karkaa taas käsistä.

Onko Dervish sulla nämä 351 koneessa?


Juha

Eipä ylleensä karkaa tämmöttet hommat kädestä keltään!!! :lolkops: Itelläni moottoriremppa lähti kädestä, niin, että perseeseen sattuu vieläkin :pehva: :ruosk:
Mitäs se ylimääränen on ?? :emt:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
1223
Addikti
Viestit: 443
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 66 HT 289+T5
65 K-CODE avo
62 Falcon 3d wagon

Re: GT40P Kannet

Viesti Kirjoittaja 1223 »

Edelliseen koneeseen meni 5...€

Ja tähän menee sit jotain jos vaikka stroukkais tän...

Mikä olisi hyvä paikka teettä noihin studipultti muutos?
FinnStang
Aktiivi
Viestit: 41
Liittynyt: 06 Syys 2008, 12:32
Auto: Mustang GT 1990

Re: GT40P Kannet

Viesti Kirjoittaja FinnStang »

Uskaltaako kysyä hintatasoa kansille rahteineen, painavaa tavaraa? Vielä jos koneistuksia vaatii niin mahtuuko budjettiin verrattuna valmiisiin alukansiin?
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Re: GT40P Kannet

Viesti Kirjoittaja Dervish »

1223 kirjoitti: Onko Dervish sulla nämä 351 koneessa?
Ihan on 302 motissa nuo, tuolla todelliset tehot ketjussa taisi ollakkin mainintoja kokonaisuudesta...
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Vastaa Viestiin