Ajattelin kysya aiheen tiimoilta taalta kun taalta varmasti oikea vastauskin loytyy. Eli muutto takaisin Suomeen lahestyy jossain kohtaa ja mielessa pyorii josko taalta laman keskelta (lehdiston mukaan) toisi sinne laman keskelle (lehdiston mukaan) aika tuoreen Mustangin muuttoautona

Tietysti uusikoppaiset kiinnostaa, mutta jonkun verran olen katsellut noita vahan vanhempia 2000-luvun Mustangeja. 2003ssa ja 2004ssa Cobrassa on nahtavasti mekaaninen ahdin kiinni jo tehtaalta lahtiessa, mutta mitas jos toisinkin Suomeen esim. 2001 GT:n ja joku olisi ruuvannut siihen kiinni Kenne Bellen tai vaikka Saleenin ahtimen autotallissaan? Tuleeko ongelmia rekisteroinnissa Suomeen? Vai pitaisiko vaikeuksien valttamiseksi (Suomen viranomaisten taholta) keskittya noihin tehtaalta syntyperaisina ahtimella varustettuihin? Enta sitten jos esim. sattuisi joku sopiva Saleen joka olisi pajalta asti ollut mekaanisesti ahdettu. Olisiko se helpompi juttu Suomen katsastuksessa verrattuna jalkiasennettuun?
En tieda vaikka koko ahdinasia olisi lapihuutojuttu siella koto-Suomessa mutta uskallan epailla... Niin, kyse on siis muuttoautosta eika tuontiautosta tassa tapauksessa.