Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
1965 Shelby GT 350 RnextFactory Competition Model for sale!
For more information on this car, or to arrange a showing, please email Colin Comer at colin@colinsclassicauto.com or call Colin's Classic Auto at 414.964.3747.
Whatever your collecting goals, there is no question the opportunity to acquire Shelby history like 5R533 is rare indeed. Serious buyers are welcome to contact me for full details or a visit to view this incredible car.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Hellakopteri kirjoitti:fxzkin love it! missäs ne mun rahat olikaan...ai niin, niillä saa just ja just teipatun
täh!!! Ettekö te tiiä mitä teippi maksaa!!! Saa noita alkuperäisiä shelbyjä halvemmallakin, ostaisi pari GT350:sta ja kivitalon - vielä olisi käteistä vaikka sioille syöttää. Muuten, kun mexico tämmöisen kysymyksen esitit niin onku sun täytynyt selitellä ettei ole aito shelby??
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Fastback kirjoitti: Muuten, kun mexico tämmöisen kysymyksen esitit niin onku sun täytynyt selitellä ettei ole aito shelby??
Ihan pakko heittää sivukommenttina, että miksi ihmeessä olisi?
Vähemmänhän tuo Mexico (siis auto..) yrittää olla Shelby kuin moni muu.
totta siinä mielessä, että harva tietää mikä mexico shelby on ikinä edes ollut... nousi vaan kysymyksenä mieleen. Kulkupuoli vastaa steroidi shelbyä kun on valmiina.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Homer65 kirjoitti:Mulle riittää toi HT, kun ei Shelby ymmärtäny?? sellasta rakentaa, joutuu yrittään itte.
Mun autosta tulee isona "Selpy Koopra HT 400"
Mitä, meinasikko laittaa seuraavaksi 400:n pellin alle
Homer65 kirjoitti:Mulle riittää toi HT, kun ei Shelby ymmärtäny?? sellasta rakentaa, joutuu yrittään itte.
Toi 400(hp) "istuu" paremmin ku 327(cid).
Nätin näköinen sun kone on, tuli käytyä vakoilemassa sitä