Moi, mulla on tosiaan tuommoinen samanlainen valkoinen kaunotar

ympärivuotisessa käytössä.
Kelpo kulkupeli myös talvella, mitä nyt ovien lukot jäätyy välittömästi kun käy pakkasen puolella...pääsee siis sisään seuraavan kerran keväällä

, tiistaiaamuna nääs oli taasen mukava ylläri oottamassa, onneksi oli kylki seinää vasten niin vänkärin puolelta pääsi.
Hommaat massat pohjaan, kunnolliset talvirenkaat, olen täällä pääkaupunkiseudulla ajanut 4 talvea sekä kitkoilla että nastoilla, tykkäsin kitkoista enemmän.
Kutvosesta ei ole kokemuksia mutta minulla oli lähtökohtaisesti V8 haussa aikoinaan. Sitäpaitsi tuohon 5.0:aan saapi sitten kaikenlaista herkkua.
Vakioalusta on mitensennytsanoisi nätisti...veltto. Sub framet tuo jo yksinään jämäkkyyttä mutka-ajoon...cc plateilla saa ohjaustuntumaa paremmaksi. Matalammat jouset niin pääsee 'off road' -lookista eroon. Varaosien puolesta ei ole ollut koskaan mitään probleemia, tavarantoimittajia on runsaasti.
Ilmastoinnin kompura kannattaa tsekata ettei ole tullut tunnit täyteen, saattaa hyvässä lykyssä leipoa kiinni niin totaalisesti että syttyy tuleen, nimimerkillä aika kiire tuli...
Jarrut on radalle vakiona aika olemattomat, jos kiinnostaa niin ainakin eteen tehokkaammat, iskarit myös vaihtoon, itellä on KYB:it, jotkut tuumavat niitä liian koviksi mutta itse olen tykäännyt.
Perävälitys kannaatta tsekata (ovikoodista) mikä siellä on. 2.73 AOD on aika lötkö (vaihtui 3.55 een., maantiellähän se on kiva ja taloudellinenkin mutta ei mikään raketti.
Vakiona taisin päästä talvellakin maltilliseen hieman yli kympin kulutukseen
Kokonaisuutena sanottakoon että perusvehje on ihan mukava, mutta alusta heti ensin kuntoon. Kärryn luonne muuttuu heti ajettavammaksi, slalomia on mukava vääntää (kun osais), auto saattais nykykuosissa mennäkin.
Kuvissa tuo näyttää asialliselta, mikä on tuo reikä takahelmassa? Hintakaan ei ole paha.