Kunnostuksen osa kulut
Kunnostuksen osa kulut
Tässä ois vähän valaisua mitä auton kunnostus maksaa osat toimitti peter nyman 52182,00mk Us Parts 4710,80mk Wills Motors 415,00 Keskipakovalu jarrujen mäntäaihiot nikkeli alumiini pronssi ei ruostu ei syövy 335,00mk Trade Parts kalliit helmalistat 1280,00mk Petri Mönkkönen jarrulevy 568,00mk Rengas Purmonen renkaat 2395,00mk MTP Hytraulikka kaikki letkut 531,00mk Maalaus pohjatöineen maaleineen tarvikkeineen noin 14000,00mk olis maksanut jos olisin teetättanyt muualla muttta maalaus tehtiin oman firman toimesta omassa uunissa samoin kaikki peltityöt niitä en viitsi ruveta laskemaan nuppi räjähtää siinä hommassa oli sellanen projekti jota ei moni rupea tekeen sellasesta aihiosta.
Mummon markoissa
Siksi markkoina kun ostin osat markka aikana nykyrahassa vähän yli 10,000,00 euroa jotain vielä uupuukin kuitit hukassa.
-
- Addikti
- Viestit: 400
- Liittynyt: 26 Touko 2004, 22:22
- Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,
- Paikkakunta: Kuopio
Omat kokemukset autojen kunnostuksista ovat tuota tasoa. Eli kun tehdään kunnolla entisöintiä ja/tai kunnostusta ja/tai satsataan pirteän kulun antavaan tekniikkaan, rahaa palaa. Sitten ihmetellään, jos hyvä auto maksaa enemmän kuin räpelletty liikkuvaksi käyttöautoksi tehty. Kun halutaan hyvä ja halpa auto, pitää ostaa siis kaksi autoa...
Shelby-A:han orgis-vanteet ja renkaat kuppeineen ja pultteineen maksoi kaikkiaan noin 1.850 euroa, orgis-alu-imusarjaan (Shelbyn 351-Clevelandiin) meni kait 550 euroa, käytetyt 351C:n Shelby-venttiilikopat hieman vähemmän, jotain 420 euroa, kansiremonttiin n. 1.000 euroa, lukuisasti pisteosaa, kuten helmalistat, pyöräkaarilistat, konepellin tuulilasinpuoleiset listat, kylkiteipit, Shelby-lokarimerkit, turvavyöt, konepellin maalaus, oikeiden ikkunankatkaisijoiden metsästys, oikea vaihdekepin nuppi, oikeampi ratti, vetokoukku, paremmat katon-takalokarin listat, jne jne, eli mennyt yhden 65HT-käyttö-Mustangin arvo pelkästään "nippeliosiin" jo valmiiksi MR-kilpisessä autossa.
Shelby-B:n kunnostuskuluja en ole vielä laskenut (kun en ole tehnyt autoveron määrämistä ajatellen selvityksiä ja anomusta), mutta eipä taida A:lle paljoa hävitä...
Edelleen, 64-avonkin kunnostuskulut pyörii ainakin tuossa 8.000-10.000 euron tietämissä.
Shelby-A:han orgis-vanteet ja renkaat kuppeineen ja pultteineen maksoi kaikkiaan noin 1.850 euroa, orgis-alu-imusarjaan (Shelbyn 351-Clevelandiin) meni kait 550 euroa, käytetyt 351C:n Shelby-venttiilikopat hieman vähemmän, jotain 420 euroa, kansiremonttiin n. 1.000 euroa, lukuisasti pisteosaa, kuten helmalistat, pyöräkaarilistat, konepellin tuulilasinpuoleiset listat, kylkiteipit, Shelby-lokarimerkit, turvavyöt, konepellin maalaus, oikeiden ikkunankatkaisijoiden metsästys, oikea vaihdekepin nuppi, oikeampi ratti, vetokoukku, paremmat katon-takalokarin listat, jne jne, eli mennyt yhden 65HT-käyttö-Mustangin arvo pelkästään "nippeliosiin" jo valmiiksi MR-kilpisessä autossa.
Shelby-B:n kunnostuskuluja en ole vielä laskenut (kun en ole tehnyt autoveron määrämistä ajatellen selvityksiä ja anomusta), mutta eipä taida A:lle paljoa hävitä...

Edelleen, 64-avonkin kunnostuskulut pyörii ainakin tuossa 8.000-10.000 euron tietämissä.
Ruttu rämä
Tuo oma 66HT jäi pikkasen tavarajunan murjomaksi samoin kuin itsekin itse paranin vuoteen musse sairasti eka vaiheessa 4vuotta sit 2kesää ajoa ja taas rytisi sit kesti mussen sairasloma 8vuotta kaikki uusiksi mikä irti lähtee ja hiukan enemmänkin että semmonen tarina.