67-73 konehuoneen mittoja?
Re: 67-73 konehuoneen mittoja?
Niin piti vielä lisätä että kun noi on mainosmiesten ottamat kuvat niin se halvin economy versio on tossa sinisenä:
http://www.heidts.com/index.cfm?ptype=r ... _zm_41.jpg
Tohon sitten saa putkitukivarret jolloin siitä tulee deluxe versio eli tossa punasena.
(Joka on silti erinlainen verrattuna siihen Superide II:een.)
http://www.heidts.com/index.cfm?ptype=r ... _zm_41.jpg
Tohon sitten saa putkitukivarret jolloin siitä tulee deluxe versio eli tossa punasena.
(Joka on silti erinlainen verrattuna siihen Superide II:een.)
Re: 67-73 konehuoneen mittoja?
Vaikutus ajettavuuteen lienee ollut ihan positiivinen? Tuolla kyllä saisi ihan mukavasti myös lisää tilaa konehuoneeseen.
Mach1 -71
Re: 67-73 konehuoneen mittoja?
Niin tollainen on tuo minun setti:

Ei vielä ihan valmis, mutta savut otettu ja siistimistä vaikka miten paljon...

Ei vielä ihan valmis, mutta savut otettu ja siistimistä vaikka miten paljon...

Mach1 -71
Re: 67-73 konehuoneen mittoja?
Jouni... Koita pitää tuo koppa. Kevyt ja erillainen.
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Re: 67-73 konehuoneen mittoja?
Komia kone ja veikeä/ahdas tuo koneen ympärys. Mulla tuo ahtaminen on myös melkoista opiskelua. Tuo -88 kone kun oli ahdettu/katsastettu jo autoa ostettaessa, nyt sitten mietitään/opetellaan vain vähän konetta, ruiskua, ahtoputkistoja, alustaa ja koria uusiksi. Mulla tuossa -68 on jo noita iskaritorneja muotoiltu isolohkoa silmälläpitäen myöskin edellisen omistajan toimesta. Voin mittailla tornien etäisyyden kun seuraavan kerran käyn tallilla.


-88gtT ROJEKTI, liikkuu sitten joskus..
-89gt whiteout ruosteenpoistossa
-77 M2 puolikas, eurokoneella
-68ht 351marine, pahvilaatikoissa...
-76 välikuori 2.0i rojektihan siitäkin tuli..
kun itte tekee niin tulee semmosta millaiseks sen jättää;)
-89gt whiteout ruosteenpoistossa
-77 M2 puolikas, eurokoneella
-68ht 351marine, pahvilaatikoissa...
-76 välikuori 2.0i rojektihan siitäkin tuli..
kun itte tekee niin tulee semmosta millaiseks sen jättää;)
Re: 67-73 konehuoneen mittoja?
Joo. Nyt on huomannu kuinka huono toi alkuperänen taka-akselin tuenta on.Vaikutus ajettavuuteen lienee ollut ihan positiivinen? Tuolla kyllä saisi ihan mukavasti myös lisää tilaa konehuoneeseen.
Ja kun vähän käyttää mielikuvitusta samalla kun muokkaa niitä sisälokareita niin sinnehän mahtuu ihan mitä vaan.
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: 67-73 konehuoneen mittoja?
Mitäs eroa noissa sitten on?pete74 kirjoitti:Niin piti vielä lisätä että kun noi on mainosmiesten ottamat kuvat niin se halvin economy versio on tossa sinisenä:
http://www.heidts.com/index.cfm?ptype=r ... _zm_41.jpg
Tohon sitten saa putkitukivarret jolloin siitä tulee deluxe versio eli tossa punasena.
(Joka on silti erinlainen verrattuna siihen Superide II:een.)

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: 67-73 konehuoneen mittoja?
Deluxen ja Economy paketin ero?
Olka-akselit näyttäis olevan erilaiset sekä tukivarret on deluxessa putkesta ja economyssä kantatusta pellistä.
Vai Mustang II IFS ja Superide II?
Superissa on coiloverit vaikona ja siitä johtuen erinlaiset jousien kiinnitykset.
Tukivarret on kiinnitetty eri kohtiin, eri tavalla ja säätökin on erinlainen.
Deluxen ja Superiden olka-akselit taitaa olla samanlaiset?
Noissa kuvissa ei valitettavasti näy kallistuksenvakaajaa joten en tiedä miten se on tossa vanhemmassa versiossa toteutettu.
Siihen vanhempaan versioon saa myös coiloverit mut ne jousen kiinnityskohdat jää silti vähän isommaks mitä Superidessä.
Olka-akselit näyttäis olevan erilaiset sekä tukivarret on deluxessa putkesta ja economyssä kantatusta pellistä.
Vai Mustang II IFS ja Superide II?
Superissa on coiloverit vaikona ja siitä johtuen erinlaiset jousien kiinnitykset.
Tukivarret on kiinnitetty eri kohtiin, eri tavalla ja säätökin on erinlainen.
Deluxen ja Superiden olka-akselit taitaa olla samanlaiset?
Noissa kuvissa ei valitettavasti näy kallistuksenvakaajaa joten en tiedä miten se on tossa vanhemmassa versiossa toteutettu.
Siihen vanhempaan versioon saa myös coiloverit mut ne jousen kiinnityskohdat jää silti vähän isommaks mitä Superidessä.
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: 67-73 konehuoneen mittoja?
Kiitosta vaan! Kivakysyä kun on joku viisaampi, keltä kysyä. 

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey