

Lisää juttua ja kuvia löytyy: http://www.stangnet.com/2010-Ford-Mustang
Valvoja: Ville K
Tähän mielipiteeseen on helppo, etten sanoisi suorastaan välttämätön yhtyäMexico65 kirjoitti:
Ja alkuperäinen malli oli 67 HT, joka on mielestäni joka suhteessa parempi kuin uudelleen lämmitetyt, sama koskee myös BOSS 302 ym. malleja.
OK, ehkä kivoja mutta jotenkin hieman lämmittelyn ja kopion makua.
Makuasiaoita...tese kirjoitti:Tähän mielipiteeseen on helppo, etten sanoisi suorastaan välttämätön yhtyäMexico65 kirjoitti:
Ja alkuperäinen malli oli 67 HT, joka on mielestäni joka suhteessa parempi kuin uudelleen lämmitetyt, sama koskee myös BOSS 302 ym. malleja.
OK, ehkä kivoja mutta jotenkin hieman lämmittelyn ja kopion makua.
![]()
![]()
musse67 kirjoitti: Nytpä se on julkistettu ilman seepramaalausta. Aika tuima on keulan ilme.
Mexico65 kirjoitti:musse67 kirjoitti: Nytpä se on julkistettu ilman seepramaalausta. Aika tuima on keulan ilme.
Kyllä nää nykyajan muovipulkat on liian yhdestä muovista paistettuja. Pitäydyn vanhoissa niin ei ainakaan luulla, että Nissanilla tai jollain muulla vastaavalla ajelen.