Mutta. Moottoriosastolta löytyykin sitten vika joka on aiheuttanut kesän aikana todella paljon harmaita hiuksia. Kierroksia nostettaessa nimittäin kone alkaa täristämään autoa voimakkaasti. Itse olen amatööri tekniikan suhteen ja huoltofirmassa auto majaili oman aikansa ilman että vikaa löytyi. Tärinä oli kuitenkin (ilmeisesti) aiheuttanut sen että kampiakselin laakerointi oli pettänyt ja itse kampikin oli jo hyvissä jurmuissa. Siitä korjaukset sitten alkoivat ja ainakin seuraavia on tehty:
- - Kampiakseli hiottu
- Värinänvaimennin vaihdettu
- Sytytystulpat vaihdettu
- Kokeiltu eri vaihdelaatikon turbiinia tuloksetta
Mahtaisiko kellään olla mitään ideoita, mitä seuraavaksi? Ehdotettu on vaihtokoneen hommaamista, mutta kun kone vaikuttaisi muuten olevan hyvässä kunnossa niin sekin tuntuu vähän "väärältä" vaihtoehdolta. Voin myös kyllä ajella Jyväskylän alueella näyttämään autoa, jos teillä jollain olisi ideoita koneen näkemisen perusteella. Harmillinen homma, mutta tätähän se lienee huonolla tuurilla kun tuo auton Jenkeistä...