
nim. tiedosta kiitollinen
ps. laitan saman kyssärin od:lle, niin nähdään onko kanta sama.
Väittäisin näin maalaisjärjellä varustettuna, ja ilman virallista NYKY tietoa että: Takavuosina ainakin ralli laitteissa noita kytättiin, ja silloin oli "irto" speiserit laittomat. Eli piti irrota joko vanteen mukana/jäädä kiinni napaan. Nykyään varmasti katsotaan auton valmistus ajankohtaa. Itsellä tosiaan edessä noi pulttaa-kiinni-versiot ja takana irto sellaiset. SN95 17" Cobran vanteet sopii hienosti earlyyn. Leimalla ei varmaan inssi mitään sanonut kun ei niistä tiennyt...Dervish kirjoitti:Eivät ole lailliset katukäytössä.. ELLEI.. ole vanteen valmistajan ko. automalliin tarkoittamat/hyväksymät.
Tällaise vastauksen minäkin sain sekä vanneliikkeestä että katsastuskonttorilta. Ratkaisin ongelman liimaamalla spacerin kiinni vanteeseen ja kittaamalla/maalaamalla piiloon.Dervish kirjoitti:Eivät ole lailliset katukäytössä.. ELLEI.. ole vanteen valmistajan ko. automalliin tarkoittamat/hyväksymät.
Riippuu vanteen mallista, jos vähänkin enemmän avonaiset niin kyllä ne aika selkeästi sieltä loistaa.PeteP kirjoitti:Tuskin noita kovin helposti huomaa? ja jos mieltä vaivaa niin ottaa katsastukseen pois
Ja tähä nauttaa se ett' ne spacerit teettää mustasta, niin tulee se korrookio niihinkin muiden auton osien mukana, ei erota, eikä välttämättä erotu enääLauri kirjoitti:Riippuu vanteen mallista, jos vähänkin enemmän avonaiset niin kyllä ne aika selkeästi sieltä loistaa.PeteP kirjoitti:Tuskin noita kovin helposti huomaa? ja jos mieltä vaivaa niin ottaa katsastukseen pois
Ei hyvä, jousittamaton massa suurempi kun alsasta tehtynä. => Kittiä ja maaliaDervish kirjoitti:Ja tähä nauttaa se ett' ne spacerit teettää mustastaLauri kirjoitti:
Riippuu vanteen mallista, jos vähänkin enemmän avonaiset niin kyllä ne aika selkeästi sieltä loistaa.