Build A Mustang To Run 200 Mph On Public Roads? Why Not?
Jotenkin kuulostaa tutulta tuon listan muutamat komponentit.
5.0 Tech Specs
Engine And Drivetrain
Block
Dart Machinery
Bore
4.125
Stroke
3.750
Displacement
400 i
Crank
Scat
Rods
Eagle
Pistons
JE custom
Compression Ratio
8.5:1
Cam
Jones Racing Cams, roller
Cam Specs
0.660/0.646 lift at 0.50, 260/263 duration
Heads
AFR 225
Intake
Trick Flow Box-R Series
Power Adder
ProCharger F-1R
Throttle Body
Accufab 90mm
Injectors
RC Engineering
Fuel Pump
Dual, in ATL Supercell 32-gal fuel cell
Headers
Custom
Exhaust
Custom 3-in w/Spin Tech mufflers
Transmission
Tremec T56
Clutch
Tilton 71/4-in
Rearend
8.8-in, Torsen diff, Moser axles, Setrab rearend cooler

Jaa, miksi valittiin 5.0 tönäri kone eikä uutta cammeria tai isolohkoa?
No, se saattaa selvitä jotenkin tuosta artikkelista.
http://www.mustang50magazine.com/featur ... index.html
Jotain tuossa autossa on kiinnostavaa. Poikien huvi tässä tapauksessa kestää huomattavasti kauemmin kuin 7 – 9 sekuntia.