HoPo

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
IronHorse
Mega-addikti
Viestit: 538
Liittynyt: 31 Joulu 2006, 13:18

HoPo

Viesti Kirjoittaja IronHorse »

Onko tosiaankin niin kuin tuossa alla olevan linkin jutussa väitetään, että HiPo koneen imari on täsmälleen samanlainen kuin "normaali" pikkulohkon 4V imari. Kanavat, tasot ym. valukoodeja myöten. Teppo tai varmaan joku muukin voisi suoraltakädeltä opastaa asiassa.

Tarvitsisin tarkkaa tietoa koska olen ostamassa imaria joka on myyjän tulkinnan mukaan hyväkuntoinen HiPo-imari, enkä viitsisi maksaa ylimääräistä HiPo-lisää normaalista 4V kannesta. Hinta-arvio myös kiinnostaa.

http://www.hipomustang.com/images/hipoeng/
Mustang -67HT
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: HoPo

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Mulla ei satu olemaan mitään sellaista faktan tynkää, joka todistaisi tuon hipomustangin antaman tiedon toiseksi. Siinä uskossa ollaan, että normi-4V olisi ollut kunnes toisin painokkaasti opastetaan...
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Avatar
zeizei
Aktiivi
Viestit: 73
Liittynyt: 19 Maalis 2007, 15:22
Auto: 1966 k-code Fastback

Re: HoPo

Viesti Kirjoittaja zeizei »

hipo imusarja on täysin sama kuin a-koodin 4-v mustangissa. valukoodin pitää olla c3,c4,c5,c6 tai c7.valmistuspäivä pitää olla joitakin viikkoja ennen auton valmistusta jos autoon kuuluvaa etsii.

imusarjan sylinterin kanteen menevän aukon koko on 0,90" x 1,82" ja kaasarin kohdalla olevat neljä aukkoa on kooltaan 1,60".
IronHorse
Mega-addikti
Viestit: 538
Liittynyt: 31 Joulu 2006, 13:18

Re: HoPo

Viesti Kirjoittaja IronHorse »

Kiitokset GT-350:lle uskon vahvistuksesta ja zeizeille täsmätiedoista!!!
Mustang -67HT
Vastaa Viestiin