vac.hollikka 750 suuttimet
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Viestit: 300
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
vac.hollikka 750 suuttimet
oisko jollain käytännön kokemuksia,suuttimien koosta mistä löytyis paras kompinaatio.luin noita vanhoja kirjotuksia muttei oikeen ollu tähän.kun pitäis vielä loppu kesä pärjäillä tolla kaasarilla sit vähän muuta suunitteilla.kone 460 ,paino 1600kg ,3:70.ja natikat ja kaikki vielä tulonpäällä.onko joku kokeillu löysempiä ensiö jousia?arkiston jutun 0.78 , 079 jutun suuttimet tuntuvat melko rajuilta näin äkkiseltään.
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
Re: vac.hollikka 750 suuttimet
Mitkä suuttimet on sulla nyt siinä? ja siinä kaasarissa toimii vain toisiopuoli alipaineella
voit myös kokeilla pois ottamalla toisiopuolen alipainekellosta checkballin ennen jousikokeilua
sulla on massaa jonkin verran autossasi vaikka onkin kookas malmikasa keulilla.
pääsuuttimien 2-pykälän harppaukssa vaikutus tuntuu ja näkyy myös tulppien värissä .
75 numeroiset vois olla hyvä aloitus piste.
voit myös kokeilla pois ottamalla toisiopuolen alipainekellosta checkballin ennen jousikokeilua
sulla on massaa jonkin verran autossasi vaikka onkin kookas malmikasa keulilla.
pääsuuttimien 2-pykälän harppaukssa vaikutus tuntuu ja näkyy myös tulppien värissä .
75 numeroiset vois olla hyvä aloitus piste.
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Viestit: 300
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
Re: vac.hollikka 750 suuttimet
tänks ! nokka vaihtui ja tuli nostoa lisää sekä teho nousi ylemmäs.pitää hankkia muutama suutin koko koetukseen.
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: vac.hollikka 750 suuttimet
paltant.ponitalli kirjoitti:tänks ! nokka vaihtui ja tuli nostoa lisää sekä teho nousi ylemmäs.pitää hankkia muutama suutin koko koetukseen.
Osta Summitilta tai Racersplacesta koko suutinsarja, eivät ole kalliita ja on mistä vaihtaa:
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Viestit: 300
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
Re: vac.hollikka 750 suuttimet
tää on taas tätä ei oo saanu aikasex suutin kokeilua salkullinen apua löyty kyllä new genereissön pojilta melkeen naapurista koot loppuu 100.mut tuli mieleen toi power valve minkä kokone tars olla onko tapsalla ajatusta.no vorssaan siirtymiseen pitää saada kulkemaan pintakaasul.
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
Re: vac.hollikka 750 suuttimet
juu, 100 numeroiset menee kyllä pitkäs noin pienessä kaasarissa.
mittaa alipaine tyhjäkäynnillä ,lisäksi automaatissa vaihdepäällä. esim saavutettu 10hg- elohopeatuumaa pitäis olla aina 1,5 arvoa pienemmät eli 85 numeroinen pitäs toimia
sulla on alkujaan 65 numeroinen voimaventiili 4771 kaasarissa
ja 70-80 suuttimet silloin voimaventtiili aukeaa liian myöhään n 6,5 hg ja vetää
seokset väkisinkin laihalle hetkellisesti.
onko bensanpaine riittävä? 6-7 psi pitäs aluksi riittää
ja bensatasot kohdallaan ja riittävän isot neulanenttiilit niissäkin on numero.
mittaa alipaine tyhjäkäynnillä ,lisäksi automaatissa vaihdepäällä. esim saavutettu 10hg- elohopeatuumaa pitäis olla aina 1,5 arvoa pienemmät eli 85 numeroinen pitäs toimia
sulla on alkujaan 65 numeroinen voimaventiili 4771 kaasarissa
ja 70-80 suuttimet silloin voimaventtiili aukeaa liian myöhään n 6,5 hg ja vetää
seokset väkisinkin laihalle hetkellisesti.
onko bensanpaine riittävä? 6-7 psi pitäs aluksi riittää
ja bensatasot kohdallaan ja riittävän isot neulanenttiilit niissäkin on numero.
Re: vac.hollikka 750 suuttimet
juu, 100 numeroiset menee kyllä pitkäs noin pienessä kaasarissa.
mittaa alipaine tyhjäkäynnillä ,lisäksi automaatissa vaihdepäällä. esim saavutettu 10hg- elohopeatuumaa pitäis olla aina 1,5 arvoa pienemmät eli 85 numeroinen pitäs toimia
sulla on alkujaan 65 numeroinen voimaventiili 4771 kaasarissa
ja 70-80 suuttimet silloin voimaventtiili aukeaa liian myöhään n 6,5 hg ja vetää
seokset väkisinkin laihalle hetkellisesti.
onko bensanpaine riittävä? 6-7 psi pitäs aluksi riittää
ja bensatasot kohdallaan ja riittävän isot neulanenttiilit niissäkin on numero.
mittaa alipaine tyhjäkäynnillä ,lisäksi automaatissa vaihdepäällä. esim saavutettu 10hg- elohopeatuumaa pitäis olla aina 1,5 arvoa pienemmät eli 85 numeroinen pitäs toimia
sulla on alkujaan 65 numeroinen voimaventiili 4771 kaasarissa
ja 70-80 suuttimet silloin voimaventtiili aukeaa liian myöhään n 6,5 hg ja vetää
seokset väkisinkin laihalle hetkellisesti.
onko bensanpaine riittävä? 6-7 psi pitäs aluksi riittää
ja bensatasot kohdallaan ja riittävän isot neulanenttiilit niissäkin on numero.
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Viestit: 300
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
Re: vac.hollikka 750 suuttimet
kiitoksia taas työn ohjauksesta !
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Viestit: 300
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
Re: vac.hollikka 750 suuttimet
no olihan siel jo 88sit. suuttimet.mites toi toinen puoli ku on levynä, 21 on ilmeisesti se koko numero holley luettelo ei tunne suurempaa,kovin vaan näyttävätten pieniltä reijät.joo korjaussarjan vena oli näköjään kans 65 no hesan partsilta sain 85tosen. onpi 3310 type.(rä)
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
Re: vac.hollikka 750 suuttimet
aivan..3310 vacuum..
toision suutin platen vaihto tai sitten lievä porailu..
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Viestit: 300
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
Re: vac.hollikka 750 suuttimet
löysin oivat hollikka viri sivut.tässä nr 21 on tosiaan suutin koko 81 noi mitä luulin olevan ne ovatkin B rapun elikkäs tyhjä käynti reijät eli nyt on 76 ja 81 ja voimavena 85.kikkarin vaijeri säätö oli liukunu ja estäny kaasuläppää täysin avautumasta.nyt kaikki stekattu ja ihme kyllä nyt pelittää.on the road and go to forssa.
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ
- munmummu69
- Addikti
- Viestit: 362
- Liittynyt: 17 Tammi 2007, 12:03
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: vac.hollikka 750 suuttimet
Kavereille kans.paltant.ponitalli kirjoitti:löysin oivat hollikka viri sivut.
Mustang -69 SR
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Viestit: 300
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
Re: vac.hollikka 750 suuttimet
mää oon niin huano hakkeri etten osaa suaraa linkkiä laittaa iso sorry.mut osote on/ löytyy nimellä how to build & tune holley carburetors
BIG BLOCK DIAMONDS ARE FOREVER 476 CJ