Olen hankkimassa ensimmäistä Mustangiani (71-73 Sportroof tai Mach 1). Voisko joku neuvoa mihin paikkoihin kannattaisi erityisesti kiinnittää huomiota autoa tutkittaessa?
-Juhako?
71-73 Sportroofin ostaminen
Re: 71-73 Sportroofin ostaminen
Miehen puhetta
korissa yleisimpiä mätäkohtia lattiakaukalot, peräluukunpohja, konehuoneesta konepellin saranoiden paikkeilta usein laho, sitten se kaikkein hankalin korjattava, elikkä raitisilmakaukalo, kannattaa ottaa aukon muoviritilää edestä ja lampun kanssa kurkistella tarkkaan, siinä nyt aluksi, jos ei hirveesti tykkää rassata hermojaan, niin kattele valmiiksi hyvä yksilö, niitä ei niin helposti löydä myynnissä, ...tai no kyllä mäkin voin myydä,mutta euroja pittää ladata paaksu pinkka 



-
- Aktiivi
- Viestit: 72
- Liittynyt: 12 Maalis 2005, 10:19
- Auto: Ford Mustang Mach 1 1973
Ford C-Max 1,6 2005 - Paikkakunta: Tampere
Re: 71-73 Sportroofin ostaminen
Kiitoksia vastauksesta.
Ihan vaan mielenkiinnosta: Paljonko olisi "paaksu pinkka euroja"?
Ihan vaan mielenkiinnosta: Paljonko olisi "paaksu pinkka euroja"?
- stangrider
- Aina äänessä
- Viestit: 1341
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
- Paikkakunta: sAVO
Re: 71-73 Sportroofin ostaminen
Nettiautosta saa jo ihan hyvää suuntaa hinnoista nykyään.
Harvoin ollut noin montaa samaan aikaan myynnissä.
Puuhasteltavaa riittää varmasti kaikissa.
71-72 vähän kalliimpia, 73 laski tehot( ainakin paperilla) ja niden arvostus on vielä vähäisempi, mutta ei kaukana tule, kun on kuitenkin se viimeinen muskelivuosi..
Useampaa kannattaa käydä katselemassa, ihan livenä. Kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa. Jos auto on ollut pitempään samalla harrastajalla, niin sen sielunelämän selvittäminen helpompaa. Kiertopalkinnoissa on yleensä monenlaista tingeltangel viritystä, joiden selvittäminen lähentelee taikuutta tai sitten vaan kaikki uusiksi..
Kaipa tuo hintahaitari on tällä hetkellä luokkaa 15-25ke ajokuntoisilla.
Harvoin ollut noin montaa samaan aikaan myynnissä.
Puuhasteltavaa riittää varmasti kaikissa.
71-72 vähän kalliimpia, 73 laski tehot( ainakin paperilla) ja niden arvostus on vielä vähäisempi, mutta ei kaukana tule, kun on kuitenkin se viimeinen muskelivuosi..
Useampaa kannattaa käydä katselemassa, ihan livenä. Kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa. Jos auto on ollut pitempään samalla harrastajalla, niin sen sielunelämän selvittäminen helpompaa. Kiertopalkinnoissa on yleensä monenlaista tingeltangel viritystä, joiden selvittäminen lähentelee taikuutta tai sitten vaan kaikki uusiksi..
Kaipa tuo hintahaitari on tällä hetkellä luokkaa 15-25ke ajokuntoisilla.