Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Perä ylös pukeille, vetarit pois, kato jos saat hajonneen pois esim. magneetilla. Siitä sitten mittailet pituudet, laakerien paksuudet jne. Niiden perusteella luuri käteen ja soitto Niemensivu, Racersplace tms. kerhon pajoista ja uudet STREET luokitellut vetarit tilaukseen.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Kaikki noi edellä mainitut jo tehty
Mutta 5mm kierretanko ja siihen rautalangasta hirttosilmukka,sillä lähti tumppi ja varaosa vetari paikoillaan,elikkäs auto taas baanalla
Viimeksi muokannut FBFIN65, 28 Touko 2008, 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fastback kirjoitti:Perä ylös pukeille, vetarit pois, kato jos saat hajonneen pois esim. magneetilla. Siitä sitten mittailet pituudet, laakerien paksuudet jne. Niiden perusteella luuri käteen ja soitto Niemensivu, Racersplace tms. kerhon pajoista ja uudet STREET luokitellut vetarit tilaukseen.
justiin noin, jos raittaa ruksin kohtaan jossa tarkotetaan kiihdytyskäyttöön tarkotettuja akseleita niin voi varautua että katkee aika äkkiä katukäytössä.
ne on liian kovia kadulla tapahtuvaan edestakaiseen vääntelyyn...
omat kesti melkeen kuukauden
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen
Tähän vielä mainittakoon että kyseessä olivat ns alkuperäiset ja ohuempi malli vetareista, niitähän on alkuperäisenä sitä ohuempaa sekä paksumpaa versiota, mikäli joku ei tienyt ??
Fastback kirjoitti:Perä ylös pukeille, vetarit pois, kato jos saat hajonneen pois esim. magneetilla. Siitä sitten mittailet pituudet, laakerien paksuudet jne. Niiden perusteella luuri käteen ja soitto Niemensivu, Racersplace tms. kerhon pajoista ja uudet STREET luokitellut vetarit tilaukseen.
justiin noin, jos raittaa ruksin kohtaan jossa tarkotetaan kiihdytyskäyttöön tarkotettuja akseleita niin voi varautua että katkee aika äkkiä katukäytössä.
ne on liian kovia kadulla tapahtuvaan edestakaiseen vääntelyyn...
omat kesti melkeen kuukauden
Oletko varma ettei niissä ollut jotain vikaa. Metallurgia kuitenkin on mennyt siihen suuntaan ettei nykyseoksilla oikein huonompaa saa, kuin vakio/vanha hipo kama.
Eli itse olettaisin että jos akselissa lukee Strange tai Moser niin ei sitä rikki saa?
No tuota, strip käyttöön tehdyt vetarit ovat kovaa tavaraa ja tehty suoraan ajoon. Minkä vaan kalikan saa rikki väärällä käytöllä. Katukäytössä kulmilla pyöriteltäessä spoolin kanssa ei strip vetari oikein tykkää hyvää. Orggisvetarit ovat kestävää kamaa, ei kannata ekana vaihtaa jos on paksut 28r vetarit, vaihtaa sitten jos hajoaa ja päivittää kerrasta 31r tavaralle koko perän. Saahan pro perävälityksiäkin ja ovat merkkitavaraa, mutta eivät katukäyttöä kestä 50km pitempään yhtäsoittoa - alkaa pehmetä liikaa, drag only.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Fastback kirjoitti:Perä ylös pukeille, vetarit pois, kato jos saat hajonneen pois esim. magneetilla. Siitä sitten mittailet pituudet, laakerien paksuudet jne. Niiden perusteella luuri käteen ja soitto Niemensivu, Racersplace tms. kerhon pajoista ja uudet STREET luokitellut vetarit tilaukseen.
justiin noin, jos raittaa ruksin kohtaan jossa tarkotetaan kiihdytyskäyttöön tarkotettuja akseleita niin voi varautua että katkee aika äkkiä katukäytössä.
ne on liian kovia kadulla tapahtuvaan edestakaiseen vääntelyyn...
omat kesti melkeen kuukauden
Oletko varma ettei niissä ollut jotain vikaa. Metallurgia kuitenkin on mennyt siihen suuntaan ettei nykyseoksilla oikein huonompaa saa, kuin vakio/vanha hipo kama.
Eli itse olettaisin että jos akselissa lukee Strange tai Moser niin ei sitä rikki saa?
Kerro lisää? Kiinnostaa.
moser merkkiset nuo oli, kuskinpuoleinen kiertyi 1/4 kierroksen ja meni rihlojen jälkeen poikki.
toinen oli jo melkein yhtäpaljon kiertynyt, mutta ei vielä poikki.
tilaikseen oli ruksittu drag.
nyt on saman merkkiset, ruksittu tilaukseen vaan street / strip ja hyvin on kestänyt viime ja tämän kesän ajelut.
mitään kiertymistä ei ole akseleista vielä löytynyt...
"Ei epäröi purra omiaan nilkkaan. Yleensä olen siellä missä ei pitäisi ja sanon ääneen asioita joista muut puhuvat humalassa."
Galaxie -61
CL 500 w215 2002
Suzuki gsx 1100
406 peukaloinen