k-koodi fastback -66
Valvoja: Ville K
k-koodi fastback -66
mitä asioita pitää katsoa jos on ostamassa k koodin fastbackkia.miten tunnistaa aidon k koodin.kaikki pienikin tieto kelpaa.myös kuvia joista selviää näitä asioita otetaan vastaan.mitä moottorista pitää katsoa että tietää onko se ollut alkujaa kyseisessä korissa.
Re: k-koodi fastback -66
Ensin on määriteltävä taso kun on ostamassa K-koodin autoa.
1. runkonumero täsmää, tällä pääsee jo pitkälle.
Esiarvoisen tärkeä on runkonumero
6(F,R tai T)09K100001
2. koneen koodit vastaa 289 Hipo K-koodia
3. vaihteistoja perä vastaa K-koodia
jne.
Tästä linkistä on hyvä aloittaa.
http://www.hipomustang.com/
Lisäksi voi valmistautua korkeaan hintaan ja hyviin väärennöksiin.
1. runkonumero täsmää, tällä pääsee jo pitkälle.
Esiarvoisen tärkeä on runkonumero
6(F,R tai T)09K100001
2. koneen koodit vastaa 289 Hipo K-koodia
3. vaihteistoja perä vastaa K-koodia
jne.
Tästä linkistä on hyvä aloittaa.
http://www.hipomustang.com/
Lisäksi voi valmistautua korkeaan hintaan ja hyviin väärennöksiin.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: k-koodi fastback -66
jep! kaverilla oli uitettu AITO K-projekti lähes hylsy -kesken eräinen,meinas siitä
tulla historiikki kilpuri tänne, mutta aikapula ja money talks..
Haettiin lähes(joukolla) kiljuen
RUOTSIIN 18,000 eurolla , että turha unelmoida edes
20-30 TUHANNELLA
saada ainakaan priimaa...???
Kaveri itse makso n 4000usd melkein raadosta
no sillä nyt silti toinen lähes yhtä kummajainen työn alla...
tulla historiikki kilpuri tänne, mutta aikapula ja money talks..
Haettiin lähes(joukolla) kiljuen
RUOTSIIN 18,000 eurolla , että turha unelmoida edes
20-30 TUHANNELLA
saada ainakaan priimaa...???
Kaveri itse makso n 4000usd melkein raadosta

no sillä nyt silti toinen lähes yhtä kummajainen työn alla...

Re: k-koodi fastback -66
sain sellaisen vinkin että manuaaliryypyn kaapelin läpivienti reikä pitää olla tietyssä kohdassa.
Eikös k koodissa ole ollut tupla pakoputkisto (vai onko kaikissa malleissa ollut?) niin pitäisikö putkiston alkuperäiset kannakkeiden reiät löytyä jostain?
Eikös k koodissa ole ollut tupla pakoputkisto (vai onko kaikissa malleissa ollut?) niin pitäisikö putkiston alkuperäiset kannakkeiden reiät löytyä jostain?