k-koodi fastback -66

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Avatar
zeizei
Aktiivi
Viestit: 73
Liittynyt: 19 Maalis 2007, 15:22
Auto: 1966 k-code Fastback

k-koodi fastback -66

Viesti Kirjoittaja zeizei »

mitä asioita pitää katsoa jos on ostamassa k koodin fastbackkia.miten tunnistaa aidon k koodin.kaikki pienikin tieto kelpaa.myös kuvia joista selviää näitä asioita otetaan vastaan.mitä moottorista pitää katsoa että tietää onko se ollut alkujaa kyseisessä korissa.
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: k-koodi fastback -66

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Ensin on määriteltävä taso kun on ostamassa K-koodin autoa.
1. runkonumero täsmää, tällä pääsee jo pitkälle.
Esiarvoisen tärkeä on runkonumero

6(F,R tai T)09K100001

2. koneen koodit vastaa 289 Hipo K-koodia
3. vaihteistoja perä vastaa K-koodia
jne.

Tästä linkistä on hyvä aloittaa.
http://www.hipomustang.com/

Lisäksi voi valmistautua korkeaan hintaan ja hyviin väärennöksiin.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Re: k-koodi fastback -66

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

jep! kaverilla oli uitettu AITO K-projekti lähes hylsy -kesken eräinen,meinas siitä
tulla historiikki kilpuri tänne, mutta aikapula ja money talks..
Haettiin lähes(joukolla) kiljuen
RUOTSIIN 18,000 eurolla , että turha unelmoida edes
20-30 TUHANNELLA
saada ainakaan priimaa...???
Kaveri itse makso n 4000usd melkein raadosta :roll-roll:
no sillä nyt silti toinen lähes yhtä kummajainen työn alla... :shock:
Avatar
zeizei
Aktiivi
Viestit: 73
Liittynyt: 19 Maalis 2007, 15:22
Auto: 1966 k-code Fastback

Re: k-koodi fastback -66

Viesti Kirjoittaja zeizei »

sain sellaisen vinkin että manuaaliryypyn kaapelin läpivienti reikä pitää olla tietyssä kohdassa.
Eikös k koodissa ole ollut tupla pakoputkisto (vai onko kaikissa malleissa ollut?) niin pitäisikö putkiston alkuperäiset kannakkeiden reiät löytyä jostain?
Vastaa Viestiin