Kuinka alipaineletkujen oikea reititys kulkee tuollaiseen kaksikalvoiseen (moottorin lämpötilan mukaan reagoivaan) virranjakajan alipainesäätimeen? Edellisen omistajan jäljiltä menee vain yksi letku suoraan imusarjalta säätimen uloimpaan porttiin. Lämpötilatunnistin termostaattikotelossa on paikallaan, mutta kaikki lähdöt tulpattu.
Kone tuntuu näilläkin toimivan ihan hyvin, mutta olisi kiva testailla järjestelmän toimivuutta. Mahtaako systeemillä olla käytännön merkitystä?
Kone on 351C -72 Edelbrockin kaasarilla, ja vaihteistona automaatti.
Kaksikalvoisen alipainesäätimen kytkentä
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1329
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Kaksikalvoisen alipainesäätimen kytkentä
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
- Anagonda67
- Aktiivi
- Viestit: 109
- Liittynyt: 23 Heinä 2007, 11:04
- Auto: Mustang Convertible -95 3.8+AODE (joka tällä hetkellä sähköisesti ohjattu C4)
- Paikkakunta: Karkkila
Re: Kaksikalvoisen alipainesäätimen kytkentä
Dodii, -74 Mawes meni näin, imusarjasta tunnistimeen tunnistimesta alip.kellon taaempaan(sivuun). Kaasarin jalasta/rungosta alip.kellon ulompaan(pääty) liittimeen.
Eli vaikuttas olevan väärin? Letku imusarjasta eikä kaasarin lähdöstä tällä hetkellä. Täysi vacuumi kokoajan.
Ton ideahan on se että kone lämpimänä myöhästyttää ajoitusta moottorijarrutuksen aikana... Päästöt pienenee. Ja käsittääkseeni jos toinen letku puuttuu, ei säädä ajoitusta oikein.
Korjatkoon joku jos muistin väärin, Mawe ajoista on jo n.10v
.
Eli vaikuttas olevan väärin? Letku imusarjasta eikä kaasarin lähdöstä tällä hetkellä. Täysi vacuumi kokoajan.
Ton ideahan on se että kone lämpimänä myöhästyttää ajoitusta moottorijarrutuksen aikana... Päästöt pienenee. Ja käsittääkseeni jos toinen letku puuttuu, ei säädä ajoitusta oikein.
Korjatkoon joku jos muistin väärin, Mawe ajoista on jo n.10v
Mustang Covertible 3.8 -95
Tempo 2.3 GL -91 "rotisko"
Duster 1.5 dCi -10
"Six Power Forever"
Tempo 2.3 GL -91 "rotisko"
Duster 1.5 dCi -10
"Six Power Forever"
Re: Kaksikalvoisen alipainesäätimen kytkentä
yks vaihtoehto, vaihda saastehärpäle single versioon , sulla nyt varmaan punaraita versio
vaihda keltaraita versio single ja push-in tyyppiä. sopii vm 72-84 C-4 laatikoihin.
osanumerot : TRANSTAR 26830C tai FORD D2AZ-7A377A sillä pääset siitä letku
ongelmasta .
vaihda keltaraita versio single ja push-in tyyppiä. sopii vm 72-84 C-4 laatikoihin.
osanumerot : TRANSTAR 26830C tai FORD D2AZ-7A377A sillä pääset siitä letku
ongelmasta .