Pyyhijän moottorin kytkennoistä
Pyyhijän moottorin kytkennoistä
Heps, onko kenelläkään sopivasti mittaristo levällään tai muuten vaan johtosarjoja pöydällä 65:sta? Tarvitsisin tietää 2-nopeuksisen pyyhkijäsysteemin kytkimen puoleisen pään johtojen liityntä kytkimeem, eli minkä värinen johto menee mihinkäkin nastaan kytkimen takana. Kytkentäkaaviot sinänsä ovat olemassa mutta tarttis vielä tietää tuo johtojen sijoittelu kytkimen taakse. Thanks!
("GT-350":ssa oli tein-itse -sähköt jonkun johtomestarin toimesta, jonka taideteoksen sivuleikkureilla näpsästi aikanaan autosta poistin ja mm. kaikkien kytkinten taa oltiin tultu ihan vain apico-liittimin. Hankin kojelaudan alle uudet johtosarjat jenkeistä, jotka modasin auton henkeen sopivaksi, ja muut olen nikkaroinut itse. Uudessa kojelaudan alaisessa sarjassa ei kuitenkaan ole pyyhijän johdotuksen osuutta lainkaan, joten kaipaisin vain tietoa mihin nastoihin pyyhkijän moottorilta lähtevät karvat kiinnitellään)
("GT-350":ssa oli tein-itse -sähköt jonkun johtomestarin toimesta, jonka taideteoksen sivuleikkureilla näpsästi aikanaan autosta poistin ja mm. kaikkien kytkinten taa oltiin tultu ihan vain apico-liittimin. Hankin kojelaudan alle uudet johtosarjat jenkeistä, jotka modasin auton henkeen sopivaksi, ja muut olen nikkaroinut itse. Uudessa kojelaudan alaisessa sarjassa ei kuitenkaan ole pyyhijän johdotuksen osuutta lainkaan, joten kaipaisin vain tietoa mihin nastoihin pyyhkijän moottorilta lähtevät karvat kiinnitellään)
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
Re: Pyyhijän moottorin kytkennoistä
Ei kellään ole mitään enää levällään? No siitähän voisi saada jopa digikuvan napattua ihan nipussa olevasta autosta, vähän sieltä kojelaudan alta sohii ja räpsäyttää.
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Mittariston otan auki kun saan uude bensamittarin, sillon voin kattoo, jos vielä tarvetta.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Homer65
- Over The Top
- Viesti:
Selkeiskö tästä!http://www.ont-home-health.on.ca/mustan ... 0Wiper.htm
Kiitti, tuo on kuitenkin 67:n ja single speed wiper, eli ei ihan täsmää.
Löysin omasta hyllystä yhden kytkentäkaavion mutta siinäpä mielenkiintoinen lisäfiitseri, nimittäin coordinator switch. Taidan jättää huomioimatta, ellei jollakulla ole tuosta kytkimestä jotakin painavaa kerrottavaa. Mustangin johdotuskaaviossa sitä ei näy, mutta 1964 Shop manualissa se on, tosin sehän on primääristi Falcon/Comet -kirja lisättynä Mustang supplementilla tässä tapauksessa.
Kirjan kuvasta näkee mihin nastaan mikäkin väri liittyy, joten kiitos ja kumarrus.
Löysin omasta hyllystä yhden kytkentäkaavion mutta siinäpä mielenkiintoinen lisäfiitseri, nimittäin coordinator switch. Taidan jättää huomioimatta, ellei jollakulla ole tuosta kytkimestä jotakin painavaa kerrottavaa. Mustangin johdotuskaaviossa sitä ei näy, mutta 1964 Shop manualissa se on, tosin sehän on primääristi Falcon/Comet -kirja lisättynä Mustang supplementilla tässä tapauksessa.
Kirjan kuvasta näkee mihin nastaan mikäkin väri liittyy, joten kiitos ja kumarrus.
- Homer65
- Over The Top
- Viesti:
Löysimpä itekirjoittamani lähes yksinpuhelun, liippaa likeltä aihetta.http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... =13&t=4570