3v manuaali tai 260 V8

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
stangrider
Aina äänessä
Viestit: 1341
Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
Paikkakunta: sAVO

3v manuaali tai 260 V8

Viesti Kirjoittaja stangrider »

Onko kenellä käytössä jompaa kumpaa?
Käyttäjien kokemuksia kaivataan..
onko vaikea muuttaa
3v->4v manuaaliksi?

Vai pitääkö pysyä erossa molemmista :shock:
95 GT Topless and Opal Froster

http://www.stangbangers.com/
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Re: 3v manuaali tai 260 V8

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Ainakin 3vaihteisesta 4vaihteiseksi on mahdotonta muuttaa. jos on muutos tarpeita
mikset muuta sitten samalla 5vaihteiseksi samalla. EHJÄ 260 olis oiva bensapihi objekti
jos Performance ei ole pääasia .äänet ja vääntö riittää normikäyttöön :idea:
Itse muutin erään 64 1/2 200cid ja Toploader comboon.
tiettävästi ei ole tehtaalta koskaan tullut moisella yhdistelmällä :shock:
Avatar
Aku_81
Aina äänessä
Viestit: 1660
Liittynyt: 15 Elo 2004, 20:01
Viesti:

Re: 3v manuaali tai 260 V8

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

4 vaihteinen srod laatikko perään niin saa maltilliset matkakierrokset :lol:
Go tell Alice....
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: 3v manuaali tai 260 V8

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

niin. 260 on vaan 5-pulttinen lohko, eli kytkin kopan kanssa melko vaikeaa -;)
Tapsa
Mega-addikti
Viestit: 701
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Etelä-suomi

Re: 3v manuaali tai 260 V8

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Adapterilevyllä jos ei muuten onnistu tai muusta kopasta muokkaamalla.
Viimeksi muokannut Tapsa, 12 Maalis 2008, 09:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Avomusse
Aktiivi
Viestit: 136
Liittynyt: 31 Touko 2004, 10:18
Paikkakunta: Tervakoski
Viesti:

Re: 3v manuaali tai 260 V8

Viesti Kirjoittaja Avomusse »

Antti66HT kirjoitti:niin. 260 on vaan 5-pulttinen lohko, eli kytkin kopan kanssa melko vaikeaa -;)
Onko 260 samalla jaolla 5 pulttinen,kuten vanhemmat 289.t kuten omassani ? Jos on niin sittenhän vain kytkinkoppa hakuun joita luulisi löytyvän. Silloinhan saisi ¨4 vaihteisen topladerin heittämällä paikoilleen.
Avatar
Lucky13
Hiljaisempi
Viestit: 16
Liittynyt: 15 Marras 2005, 13:19
Auto: Country Sedan ´65
351W+three-on-tree+9"
Paikkakunta: Renko

Re: 3v manuaali tai 260 V8

Viesti Kirjoittaja Lucky13 »

Sama se viiden pultin jako on juu.
-Chrome Won´t Get You Home-
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: 3v manuaali tai 260 V8

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Näytti olevan ameriikan pojilla adapterilevyä T-5:llekin 5 pulttiseen lohkoon, kun tarkemmin katselin...

http://www.parts123.com/parts123/yb.dll?parta~partsort

Part#: T5AP1
Price: 133.95


(Tilasin tuolta jarruletkut, tuli ihan ripeästi. Rahti pläjähti tuotteen hintaan päälle, ei paljon kyselty millä tulee. Kyseessä tosin pieni paketti, eli 60+ bucks.)
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: 3v manuaali tai 260 V8

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Antti66HT kirjoitti:Näytti olevan ameriikan pojilla adapterilevyä T-5:llekin 5 pulttiseen lohkoon, kun tarkemmin katselin...

http://www.parts123.com/parts123/yb.dll?parta~partsort

Part#: T5AP1
Price: 133.95


(Tilasin tuolta jarruletkut, tuli ihan ripeästi. Rahti pläjähti tuotteen hintaan päälle, ei paljon kyselty millä tulee. Kyseessä tosin pieni paketti, eli 60+ bucks.)
Menee ihan OT. mutta mimmottet letjut tilasit?? :pylly:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: 3v manuaali tai 260 V8

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Teräspunosletkuja sarja tuli maksaan jotain 128e kaikkineen

http://www.parts123.com/parts123/yb.dll ... Z50000016e
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: 3v manuaali tai 260 V8

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Antti66HT kirjoitti:Teräspunosletkuja sarja tuli maksaan jotain 128e kaikkineen

http://www.parts123.com/parts123/yb.dll ... Z50000016e
Ei ollu kaiketi sullakaan etuletkuissa banjoliittimiä, jos kuva pitää paikkaansa. Vaihdoin itelleni vastaavat tosa "talvella".
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: 3v manuaali tai 260 V8

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

stangrider kirjoitti:Onko kenellä käytössä jompaa kumpaa?
Käyttäjien kokemuksia kaivataan..
onko vaikea muuttaa
3v->4v manuaaliksi?

Vai pitääkö pysyä erossa molemmista :shock:
Jyxissä aikanaan oli nimenomaan 260 + 3v Toploader. Ihan oiva kruiseri ja menihän tuolla radallakin, ja stripillä...
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Vastaa Viestiin