Lähtiskö se noista laakereiden osista purkeemaan:
(64-66 6cyl on oma juttunsa),
64-69 toinen juttu,
70-73 kolmas juttu.
(BOSSeista puhumatta)
tosta sitten johtuu että spindeli on eri 69/70 ja myös levy on eri 69/70.
68 tuli noi yksimäntäiset jarrut, yksimäntäisille palat ja caliberit sopii 68-73.
67 on jotenkin onnistuttu tekemään omat caliberit vs. 65-66, mutta palat kuitenkin käy 65-67.
Levyt menee enemmän tai vähemmän näitä mukaillen 65-67 / 68-69 / 70-73.
Mä luulisin että se ero tulee tosta levystä, joka tulee laakerista. Tää nyt on tällasta varaosaviisautta

eikä oikeaoppisesti lompakolla harjoiteltua

joten sitä varsinaista eroa ei osaa kertoa (varmasti jokin kiusa-se-on-pienikin).
Mitä kaikkia eroja on itte ihmetelly, niin tuntuu että -69 on pinnan alta lähempänä -68:a...