Lasikuituiset vartti paneelit olisi seuraavaksi menossa paikalleen foxiin. Mutta muutama kysymys vaivaa mieltä..
Kiinnitän noi koriliimalla mataksi hiotulle maalipinnalle. Ei varmaan kannata hioa pellille + pohjustaa jollain myrkyllä?
Sitten kittaan noi pahimmillaan 5mm erot lasikuidun ja pellin väliltä haluttuihin muotoihin. Mutta onko tuohon olemassa joku hyväksihavaittu kitti? Pelottaa mahdolliset halkeamat jos kitti ei kestä lasikuidun ja pellin reuna alueilla.
Varttipaneeleiden kiinnitys
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 455
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Varttipaneeleiden kiinnitys
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Re: Varttipaneeleiden kiinnitys
Mikähän tuon kuitu härpäkkeen tarkoitus onkaan, ei tule onnistumaan liitoskohdat ratkeaa aivan varmasti. Pelti ja lasikuitu kun elää eri tavalla, jonkun aikaa kyllä kestää mut sitten ihanuus alkaa kun pakkelit irvistää, olishan tuon kyljen pullistuksen saanut tehtyä pellistäkin ja vielläpä tuosta alkuperäis lokasuojasta muutamalla sitä hiukan, parinpäivän hommat siinä olis kun tuon tekis ja varsinkin kun sen tekis sellanen kaveri joka niitä on ennenkin tehnyt. Onnea ja menestystä pakkeli kokeiluun
.

Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 455
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Varttipaneeleiden kiinnitys
Kun etupäätä levittää niin sitten pitää takapäätäkin levittää..
Ehkä olisin tehnyt kyljen pullistuksen pellistä mutta en vielä tähän päivään mennessä ole onnistunut suojaamaan ruosteelta itse hitsaamiani saumoja niin että ne ei melko pian olisi alkaneet kukkimaan ruostetta.
Saattaa kyllä johtua siitäkin että ovat olleet vanhoja japseja jotka jo hieman kukassa..
Enkä kyllä keksi miten tuollaisen saisi kestämään kun taustapuolelle ei pääse mitään kautta suojaamaan hitsisaumoja korroosiolta?
Koko auto kun kumminkin ennen kesää pitää maalauttaa niin mielellään tietysti tekis tuon kunnolla..
Ehkä olisin tehnyt kyljen pullistuksen pellistä mutta en vielä tähän päivään mennessä ole onnistunut suojaamaan ruosteelta itse hitsaamiani saumoja niin että ne ei melko pian olisi alkaneet kukkimaan ruostetta.
Saattaa kyllä johtua siitäkin että ovat olleet vanhoja japseja jotka jo hieman kukassa..
Enkä kyllä keksi miten tuollaisen saisi kestämään kun taustapuolelle ei pääse mitään kautta suojaamaan hitsisaumoja korroosiolta?
Koko auto kun kumminkin ennen kesää pitää maalauttaa niin mielellään tietysti tekis tuon kunnolla..
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT