JXC-98 Historia tietoja?
Valvoja: Ville K
JXC-98 Historia tietoja?
2-vuoden projekti on saatu viimeinkin päätökseen ja auto katsatettiin liikenteeseen heinäkuussa ilman huomautuksia =). Nyt kaipailisin lisätietoja ko. auton vaiheista Suomessa (milloin tuotu ym.). Auton Marti Report:sta ohessa tiedot.
Door data plate information:
- 1967
- Built at San Jose
- Mustang Fastback
- 289-2V
- Wimbledon White Paint
- Black STD bucket seats
- 3.00 STD axle ratio
- Four-Speed Manual transmission
Options:
- Black paint stripe
- Closed crankcase emission system
- Exhaust emision control
- GT equipment group
- Four speed manual transmission
- F70-14 wide oval tires
- White sidewall nylon tires
- Sport deck rear seat
- Power steering
- AM radio
- Exterior Decor Group
- Tinted Glass
Kuvia nykyisessä asussa....
http://www.cig.canon-europe.com/a?i=CImBwVnrKE
Door data plate information:
- 1967
- Built at San Jose
- Mustang Fastback
- 289-2V
- Wimbledon White Paint
- Black STD bucket seats
- 3.00 STD axle ratio
- Four-Speed Manual transmission
Options:
- Black paint stripe
- Closed crankcase emission system
- Exhaust emision control
- GT equipment group
- Four speed manual transmission
- F70-14 wide oval tires
- White sidewall nylon tires
- Sport deck rear seat
- Power steering
- AM radio
- Exterior Decor Group
- Tinted Glass
Kuvia nykyisessä asussa....
http://www.cig.canon-europe.com/a?i=CImBwVnrKE
No joo, hassua kovin hassua. Katselin itse myös tuota autoa, mutta en sitten tarttunut tuohon vaan ostin ´68 FB:n. Ja mikä vielä hassumpaa Mustangia edelsi ´69 427 avo Vette = 67- 68 Mustangit ovat Vette harrastajile kohtalokkaita.fast67 kirjoitti:Jep, kyseessä on sama auto. Ostin ko. pelin Hyvinkäältä Bäck:ltä syksyllä 2005, jolloin se oli melkoisessa projekti kunnossa =(. Itseä ei alkuun hirveästi innostanut näkyvillä oleva työmäärä mutta emäntä ihastui ko. koriiin pysyvästi jo ensi silmäyksellä niin ei ollut vaihtoehtoja kuin ostaa musti kotiin =). Mielenkiintoa onneksi nosti se että oli uuden merkin kanssa tekemisissä, koska aikaisemmat harrasteautoni olivat GM:n tuotteita...... Chevrolet camaro 454 cabriolet 1969 (Ko. auton ostin serkkupojaltani Raimo Hiltuselta Ruotsista Västeråsista 1992) ja Chevrolet camaro 1967 tuli tilalle 2001, jolla ajettin säätöjä hakien 10,7s@200,6kmh alastaron testipäivillä mutta into lopahti liian aikaisin ja myin ko. auton ja tällä hetkellä tuolla autolla ajetaan SM tasolla D-ryhmässä Hapen toimesta (ex. Kimmo Hartikaisen D-ryhmän kilpuri).
Jos oikein tarkkaan mietin ja kaivelen muistikuvia, niin ettet sinä sattunut ostamaan minulta pari vuotta sitten joitakin kojelaudan paneeleja ja käytetyn johtosarjan? Olisiko maailma taas näin pieni?
Re: JXC-98 Historia tietoja?
Kuvia vanhoista ja nykyisestä harrasteajoneuvostani....
http://www.pekkaraiski.kuvat.fi/kuvat/AUTOT/
http://www.pekkaraiski.kuvat.fi/kuvat/AUTOT/
Re: JXC-98 Historia tietoja?
Kyllä se livenäkin näyttääpi samalta, väri koodi on peräisin vm.1970 Cuda:sta.
http://www.bjmotors.biz/1970AARCudaLime.html
http://www.bjmotors.biz/1970AARCudaLime.html
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: JXC-98 Historia tietoja?
Jontekin ihmeellä en ole lukenut tätä topicia ikinä ennenkuin nyt. Tuota Fastbackia katselin jo silloin kun se oli vielä Jalasjärvellä. Menin kaverin kanssa ohikulkumatkalla poikkeemaan Jalasjärven isolohkotallilla ja siellä se kökötti laimeen sinisenä. Mulla ei vaan ollut siihen liiemmin mielenkiintoa, kun oli toi '72 jo silloin työn alla.
Sitten tuo linkin oranssi camaro minkä hape maalasi harmaaksi niin oli vähän samanlainen tapaus kuin toi Fastbackki. '72 projekti jylläsi ja todella sopuhintainen D-ryhmän Camaro tuli myyntiin. Naapurin kanssa puristelin aiheesta ihan tosissani, lähellä olin etten marssinut pankista ottamaan lainaa. Se ei olisi tarvinnut kuin Bill Mitchellin 632 cid isolohkon niin olisi ollut katuauto kohdallaan loistavilla papereilla.
Näin se elämä harrastajia heittelee.
Sitten tuo linkin oranssi camaro minkä hape maalasi harmaaksi niin oli vähän samanlainen tapaus kuin toi Fastbackki. '72 projekti jylläsi ja todella sopuhintainen D-ryhmän Camaro tuli myyntiin. Naapurin kanssa puristelin aiheesta ihan tosissani, lähellä olin etten marssinut pankista ottamaan lainaa. Se ei olisi tarvinnut kuin Bill Mitchellin 632 cid isolohkon niin olisi ollut katuauto kohdallaan loistavilla papereilla.
Näin se elämä harrastajia heittelee.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3