Heh, joo, bolo on ihan jees. Bolon kanssa pitää sitten olla kauluspaita, bolo ei ole karvavatin korvike, karvavatti se on mitä pidetään puvun kanssa. Casual pukeutumiseen se kyl menee. Minä sanon kokemuksen rintaäänellä tuon että jos Bolossa on painavat puntit niitten nahkanarujen päissä niin se tosissaan kolahtaa lujasti. En tarkoittanut urheilulla mitään 10-ottelua, mutta ihan tavallista kerho punnerusta mitä pystyy bootsit jalassa suorittamaan.Homer65 kirjoitti:Sulta meni se tärkein pointti ohi "herrasmiehen"Fastback kirjoitti:Metallikilkutin kulkee nimellä Bolo. Mä en kyllä näe siinä mitään järkeä, suurin syy että heitin oman Bolon narikkaan jo vuosia sitten. Nahkanarujen päässä olevat metallikikkareet vaan iskevät lujaa tauluun kun erehtyy urheileen bolo kaulassa.Homer65 kirjoitti:Mulle kelpais se, mistä jo EX. PeeJiin kanssa oli puhetta, eli herrasmiehen kravatin korvike. Tarkotan sitä, esim. laukkaavan ponin, näköstä metallikilkutinta (hopeista vaikka)joka nahkahihnan kanssa kiristetään paidan kaulukseen, western henkisesti. Sillä on joku virallinenkin nimi, muttei mulla ole siitä tietoa. Takista voidaan vaikka äänestää tai jotai tai....
Vai lisätäänkö tää sinne vihamiehet osioon??![]()
![]()
Herrasmiehiä Fordistit ovat viimeiseen asti, ajoivat entisinä aikoina kilpaakin vain herrasmiehet.