Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
No lyhyesti kävi niin että mustangismies tapasi neitoset kolarin ajaneena tienlaidasta ja tarjosi suojapaikkaksi valkean poninsa. Paikalle saapunut pelastuslaitos sitten silpas katon hittoon että sai neidot sairasautoon ilman lisäloukkaantumisen riskiä. Vastaava tapaus oli hiljakkoin jossa taksi teki saman virheen ja menetti katton autosta. Pölhöintä on että ilmeisesti vakuutus ei korvaa kun kyse on ollu pelastustoimesta.. Ruotsia osaavat jatkakoon jos jotain jäi..
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
------Ford Mustang Mach-E------
"Erland Jakobsen , 27, johtua jotta lepuuttaa ajaksi että auttaa aava rysähtäen. Ja antaen kuolonuhri sits kotona -nsa nya Huuliparta. D-kirjain booli räddningstjänsten jalkeilla katos p auto. Aikaisemmuus Lauantai hankkiva Erland Jakobsen frn Hassela Entisaikainen Huuliparta. KOTONA Torstai körde hän kohden yhdyskunta kotona sen nya auto ja lopettaa että olycksplats. – Televisio naaras- alusta p käytävä ja jäädytetty. Itse johtua jotta lepuuttaa ja mainittu että he ehtiminen sits kotona minun auto jotavastoin he odottaa p räddningstjänsten says Erland. Jatko nots kannattaa polveutua auto Jahka brandkren ja ambulanssi hän on menestynyt alleviivata huomauttaa ainoa nainen aikana nacksmärtor. Hän jatko nots astua polveutua ajokki p tavallinen telapölkyt. – Räddningspersonalen mainittu että he toivoisin olevani pakottaa että heinäsuova jalkeilla biltaket ajaksi että epätasainen rikki hänen joutua että riski että ryggskadorna harus värre. Se nots edespäin iskeä says Erland Jakobsen. Henkilökunta retelling hillitty että he ajaa ei olla hankkia p tokko skadorna p Erlands auto olla etevä astua sijaan -lta försäkringsbolaget. – Minun Huuliparta joka ju nots osallisuus kotona toiset onnettomuus says hän. Aiheuttaa kotona olds KOTONA Feb. kotona fjol rkade taxichaufför rikki ajaksi rinnakkainen sattuma kotona Rosvik rikki Säälittävä. Hän antaen televisio kolhia sits kotona auto ja ehtiminen katos sönderklippt. Försäkringsbolaget dementoida että antaa hänelle hyvitys. Aikaa kestää kannattaminen -lta he kolhia försäkringsbolag hänelle. – Ainoastaan itse juttelu avulla Ahdinko nykyisin , ja itse olen arvellen jälkisäädös hajaantua ajaksi we says Erland – koska ennen kuin edespäin olen anastava itseänsä alleviivata jalan."
Juu, Ruotsissa ei siis tule olla auttavainen ja tarjota omaa autoaan lämmittelysuojaksi, kun kukaan ei taida korvata tehtyjä vahinkoja. Naurettavaa sinällänsä, että lisävahinkojen estämiseksi piti leikata katto auki, kun naiset olivat ihan itse kömpineet autoon joten kyllä kaularanka-selkäranka-tukiranka-raaja- jne vauriot kyllä olisivat tulleet esille...
Ei siis ihme mistä ruotsalaisvitsien alkuperä juontaa. Yhdessä asiassa Ruotsissa on minusta asiat Suomea paremmin: sillä näet on parempi ja fiksumpi naapurimaa !
Kuulostaa kyllä aivan uskomattomalta. Itse ko. työtä tekevänä vielä uskomattomammalta. Ennen kuin tehdään päätös potilaan autosta ottamiseksi rangan suuntaisesti (=katto pois ja sitä rataa) tutkitaan ja jututetaan potilaita että varmistuu mikä on paras tapa toimia eikä suinkaan rynnätä ensimmäiseksi leikkaamaan kattoa (vaikka se niin mukavaa onkin...). Ja jos ensihoitajalla on tippaakaan järkeä ei tällaisia pitäisi tapahtua.
Only in sweden. Vai olisiko ne olleet GM:n miehiä.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."