Aku_81 kirjoitti:Mihin sitten leathermanniin kerhologo? Kaiverrettuna ja kärpäsenpaskan kokoisena jota kukaan enää ensi kerran jälkeen huomaa. Leathermanneja saa välillä tarjouksesta edullisesti ja jos kerhoversio maksaa sen parikymppiä enemmän niin kuitenkin joku alkaa narista. En kannata ideaa.
Hei, jos haetaan kerhotavaraa, niin todennäköisesti se AINA maksaa enempi mitä paikallisen halpahallin alennusmyynnistä. Kerhotuotteen kilpailuetu ei ole halpa hinta vaan laatu ja kerhon logon kantaminen ja kerhon taloudellinen tukeminen. Vaatteiden kohdalla olen kriittisempi, en laita mitään kamalaa rytkyä päälleni, mutta jos klubituotteista saadaan retrotyylisiä tyylikkäällä toteutuksella niin se on sitten ihan sama maksaako se 20e vai 50e enempi mitä kaupan kassalta.
Mulla alkaa olemaan Leatherman Supertoolin vyökotelo viittävaille vainaa, joten vois vaikkaa päivittää johonkin missä on pyöreemmät kahvat kuten wavessa, ei ole aina kädet jurmuilla kun joutuu vähä enempi puristaan. Sehän on selvää ettei mitään valtavaa logoa monitoimityökaluun sovi. Kai siihen leathermaniin voi kaivertaa vaikka FMOC jos kukaan tietää mitä se tarkoittaa. Minä olen vankka Leathermanin kannattaja ja en mielelläni lähden mihinkään ilman sitä. Sillä on kätevä kiristää, ruuvata, viilata, puristaa, tehdä köyhän miehen koneremontti tienpäällä jne.
Haalarit??? Hei jätkät ootteko tosissanne? Missä niitä pidetään päällä, kerhotapaamisissa??? Jos niitä tallilla pitää ja vähän enempi rymyää niin ne ovat yltäpäässä paskassa ja mustana. Voisi niillä fiilistellä jossain tienpäällä ja ei raski mennä auton alle maaten kun haalarit likaantuu. Mulla on edelleen parit viininpunaiset opiskelijahaalarit, yhdet sotakuosissa ja kahdet ns. vuokra-haalarit - niillä oltiin "edustamassa". Missä niillä klubihaalareilla edustetaan, omassa tallissa yksinään?? Seinille kai voi näytellä komeita haalareita, sitten kun aletaan töihin niin laitetaan kerhohaalarit naulaan ja vanhat resuiset haalarit päälle...
Aku_81 kirjoitti:Eikös se oo sama tatuoida heppiin kerhologo

[/quote]lepoasennossa lukee FMOC ja paraatiasennossa Ford Mustang Owners club of Finland... Logoa ei viitsi kyllä tatuoida koska se venähtää niin ikävästi
Jos stringit ovat edelleen listalla, niin miksei kielikoru tai lävistys jossa heppalogo tai kerhon logo? Oliskos näihin halukkaita...