Jyrisee..

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Vee8
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT

Re: jyrisee

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

Jukka kirjoitti:
Make Hakala kirjoitti:No niin!
Soittelin tänään Niemensivun Sepolle ja kerroin jyrinä ongelmistani. Seppo sanoi ensimmäiseksi, että ne Magnum vanteet pitää ehdottomasti tasapainottaa pulttirei'istä, mitä ei kaikki rengasliikket kuulemma tee. Ja mielellään vielä autossa paikallaan. Toinen "heitto" oli kardaanin tasapainoitus tai "pinionin laakeri. Niinpä menin iltapäivällä käymään rengasliikkeessä(Euromaster Valkeakoski) josta ostin kumit keväällä ja kerroin asiani. Kaveri otti auton heti halliin ja tasapainotti eturenkaat paikallaan, sekä takapyörät irrallaan uudestaan. EIKÄ MAKSANUT MITÄÄN. On kuin toinen auto nyt. Lievä värinä on jollain alueella vieläkin, mitä epäilisin kardaanin aiheuttamaksi. Sitä en tällä hetkellä voi viedä painotettavaksi, koska minulla ei ole sitä perään tulevaa kappaletta(onko se se "yoke"). Mutta heti kun sellaisen saan, homma tehdään. Että aika helpolla tämä kuitenkin hoitui. "Yokea" kaipaillen.
Make.
Kappas vaan.
Onhan maailma pieni koska juurikin samassa paikassa olen itsekin tasapainottanut Magnumeita onnistuneesti.
Siellä palvelu pelaa viimesen päälle hienosti. :wink:
Kehutko nyt ittees, taannoinhan nimenomaan tasapainotit itse... :lol:
Jukka
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Vee8:
Ei ny aina tarvi kaikkee koko maailmalle kuuluttaa... :oops:
-Jukka-
Vieras

Jonniijoutavia jorinoita

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jo on äijillä jutut jos käytäisi hiuka järkeä ja kekseliäisyyttä niin ongelmat ois helppoja ratkoa en viiti ruveta seulomaan täällä koska saan ratkottua ongelmat omilla tieto taidoillani pitää funtsia ei hoilata pitkin poikin!!
MarkkuJ
Addikti
Viesti:

Re: Jonniijoutavia jorinoita

Viesti Kirjoittaja MarkkuJ »

Anonymous kirjoitti:Jo on äijillä jutut jos käytäisi hiuka järkeä ja kekseliäisyyttä niin ongelmat ois helppoja ratkoa en viiti ruveta seulomaan täällä koska saan ratkottua ongelmat omilla tieto taidoillani pitää funtsia ei hoilata pitkin poiki!!
Minusta foorumi on sitä varten että juurikin kirjoitellaan kokemuksista ja ongelmista ja siten ei tarvi jokaisen lyödä päätään puuhun., kaikki kun ei ole pellepelottomia joille hommat on itsestäänselviä.
Ja jos on jotain kriittistä sanomista niin senkin vois sanoa kirjautuneena sisään eikä anonyymisti.
Cakke
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja Cakke »

Olen TÄYSIN samaa mieltä "MarkkuJ" kanssa.

Foorumi on sitä varten että tarvittaessa haetaan apua, ja myös sitä annetaan jos osataan.
Vastaa Viestiin