Foxin EFI muutoksia

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
MarkoM
Aktiivi
Viestit: 55
Liittynyt: 16 Kesä 2007, 00:27

Foxin EFI muutoksia

Viesti Kirjoittaja MarkoM »

Moi,

Onko kenelläkään mielipiteitä 93 Cobra EEC:n + 65mm lappärungon + 70 mm MAF + 24 lbs injektorien käytöstä vakiokansien kanssa? Meneeköhän ihan pieleen? Lieneekö lopputulos kuitenkin mielekkäämpi vastaavilla vakio-osilla? GT40 imusarja on paikoillaan ja lopputulos (ainakin ulkonäkömielessä, jos ei muuten) tuntuu ihan mielekkäältä. Eli, olisikohan noissa imupuolen lisämuutoksissa mielestänne järkeä talven projektiksi, vai törmäänkö kevään katsastuksessa heti päästö-ongelmiin? Kansia en nyt ihan heti lähde vaihtamaan …

--
Marko
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Suotta alat suuttimia suurentamaan. Vakiot 19 lbs suuttimet riittää ainakin 350 hepan tehoihin. Jos et kansia ala vaihtamaan, ei noilla imupuolen osien vaihdolla ole käytännössä muuta eroa että saattaa viedä enemmän polttoainetta. Mutta jos kannet on tarkoitus jossain vaiheessa vaihtaa, olisi sitten hengityspuoli jo kunnossa.
Avatar
NoNeed4Boost
Addikti
Viestit: 441
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja NoNeed4Boost »

Mulla toi vastaavanlainen muutos ihan toivotunlaisia tuloksia.

Vakio -90GT 302 EFI, siihen Roush imusarja + 24lbs ruiskut + 65tb + 76 mm C&L ja ilmastoinnin kompura pois. Pakosarjat ja katit vakiot, suodattimena K&N.

Harisella dyno antoi takapyöristä 238hv ja vääntöä 517nm. Eli varmaan noin 35-40 hp vakiota enemmän.
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti

Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Vastaa Viestiin