
Tötterömoottori 351C
Tötterömoottori 351C
Innostuin kokeilemaan kuvien postittelua. Pahoittelen sotkuista taustaa...


- CFR-759
- Aina äänessä
- Viestit: 1551
- Liittynyt: 18 Helmi 2005, 17:25
- Auto: Mustang FB -65
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
MB 200 W110 -66 - Paikkakunta: Tampere
Tötterömoottori 351C
Tuon imuäänistä suattaapi tulla pisu housuun mummoilla +6000 rpm !?!
Mustang Fastback 1965 - 2015
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
Jesh. Pari sellaista ITG JC40 tai Pipercrossin PX600 halkaistun nakin muotoista sukkahousufiltteriä lienevät ainoat siedettävät vaihtoehdot toiminnan ja näön puolesta.Antti66HT kirjoitti:Juu. Siis nimenomaan sukkikset filltereiksi...Fastback kirjoitti:Tää on lällärit lakoon moottori, sukkahousu moottorit on erikseen. Asiallista.
Koitan ainakin ensin saada häksättimen toimimaan MS+EDIS-8 kombinaatiolla. Jos tulee ongelmia kierrosluvun suhteen, niin sitten MSII. Jos ei muu auta, niin onhan noita ruisku/sytkäbokseja monenlaisia. Sitten vaan täytyy säästää "oikeaa" boksia varten ja ajella W-moottorilla sen aikaa.
Windsorilla tässä ajellaan muutenkin jonninaikaa, kun kerran juuri tuli rakennettua stroukkeri tuota kansirempan kaipuussa olevaa edellistä windsoria korvaamaan. Stroukkeriakin pitäisi vielä ehkä hieman tuunata... No, onhan sitä hyvä ihmisellä moottoreita olla? Onneksi on yksi suht toimivakin autossa, että pääsee kevään tullen paanalle.
Tuosta vakiokokoisesta Clevusta pitänee rakentaa aika ylävireinen, jotta tuntuisi edes jossain tuon nykyisen stroukkerin jäkeen. Onneksi tuo imusarja on omiaan tekemään kaasarille täysin

Sitten kun tämä on kokeiltu, pitää alkaa suunnittelemaan sitä sukkismoottoria. Tai vaihtoehtoisesti ehkä olla ajamatta silloin kun kaipaa hiljaisuutta?