NPDlink;stä tilaaminen?

Yleisiä autoharrastusta koskevia asioita ja höpinöitä. Ei tekniset kysymykset yms.

Valvoja: Ville K

konekolli
Tulokas

NPDlink;stä tilaaminen?

Viesti Kirjoittaja konekolli »

morjens vaan koko remmille näin alkuun, harrasteillut noilla f-bodyilla jo useamman vuoden mutta nyt mustangi tuli talliin ja tietysti projektina -72 grande 351c fmx 9"? musse on maalaus vaiheessa jo,, ja nyt kaipais heiman pikku osaa,
NPD listoja kaiveskellut ja tuntuis löytyvän todella hyvin kaikkea,, mutta onkos jollain kokemusta kyseisestä puljusta ja suomeen tilaamisesta? ja onko joku tilannut noita takapenkin "uusio penkinpäällisiä" tuolta kun eivät kyselyihin tunnu vastaavan
Drummer
Mega-addikti
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".

Viesti Kirjoittaja Drummer »

Tervetuloo voorumille ja Foordismin ihmeelliseen maailmaan :D

NPD:sta en suoraan ole mitään tilaillut, mutta osatoimittajista Nymanin Peter (040 5453593) ainakin ottaa sieltä tavaraa. Peteriltä kannattaa kysellä jos ei kataloogista nappaa silmään. Muutama toveri on ottanut suoraankin osia eivätkä ole kyllä moittineet.

Mustangs Unlimitedista olen ottanut itse suoraan jonkun verran tavaraa ja hyvin on palvelu pelannut. Hinnat ja valikoimat on aika yhteneväiset NPD:n kanssa. Toimitukset aika nopeita, yleensä viikossa on tilatut kamat ilmestyneet ovelle.
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
PeteP
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Onnea rojektiin 8) Peeterin kautta mullekkin tuolta tullut vinopino tavaraa, tuli myös kuskinpenkin verhoilu, hyvä laatu.
:krooh:
Hevostyttö
Hiljaisempi
Auto: -66 Ford Galaxie 500
Muistoissa Mustang -65 ht

Viesti Kirjoittaja Hevostyttö »

Olen tilannut suoraan NPD:stä ja palvelu on pelannut hyvin. Olen lähettänyt tilauslistan meilillä, ja vastauksen tulo tähän ensimmäiseen meiliin on joskus kestänyt toista viikkoa.

Kun vastaus sitten on tullut, kaikki on sujunut sutjakkaasti ja tavara on ollut DHL:n tuomana kotiovella n. 3 päivässä. Paketin mukana tulee kuitti sekä lasku tullista ja kuriirikuluista. Voin suositella NPD:tä, itsellä hyviä kokemuksia k.o. firmasta...
Sulkava
Mega-addikti
Auto: 1995 Mustang

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

NPD ????
Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos ;)

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Aku_81
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aku_81 »

Sulkava kirjoitti:NPD ????
Vissiin tämä http://www.npdlink.com/
Go tell Alice....
Sulkava
Mega-addikti
Auto: 1995 Mustang

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

:lol: :lol: :lol: :lol: vihdoinkin Broncon osataivas !!!! :shock:
Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos ;)

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
konekolli
Tulokas

Viesti Kirjoittaja konekolli »

juu eli vaikuttaa rehdiltä paikkaa,,, mussen entinen omistaja oli jo ostanut oletettavasti tämän Nymanin kautta etupenkin päälliset. ne tuossa parina iltana paikoilleen ähersin,, ja laatu oli kyl helkkarin hyvä,, rutuista ei voinut kuin itseä syyttää :wink: pitänee odotella sitä s-postia kun ei taida viikoa olla kun kyselin
2065
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja 2065 »

Moikka

Kannattaa kokeilla hakutoimintoa. Aiheesta on keskusteltu palstalla paljon ja tietoa on runsaasti saatavilla..

esim. http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... ght=#14360
Mr B
Hiljaisempi
Auto: Mustang 2D HT 302 ´68

NPD:stä tilaaminen

Viesti Kirjoittaja Mr B »

NPD:stä tilasin pikkusälää ihan kokeilun vuoksi. Homma meni muuten todella sujuvasti, mutta sikäläisellä kaverilla sattui pieni lipsahdus rahdin arvioimisen kanssa, koska arvioi sen ainoastaan painon, eikä osien koon mukaan. Ongelman syy oli kattoverhoilun ripustusraudat, jotka ovat yli metrin mittaiset, ja siksi paketin pituus nosti rahdin hintaa huomattavasti. NPD suostui kuitenkin tulemaan vastaan, ja pistimme alkuperäisestä ilmoitetusta rahdista ylimenevästä osuudesta tappiot puoliksi.

Vielä on itse kattoverhoilu jälkitoimituksessa, mutta lupasi sen tulevan ilman ylimääräisiä rahtikuluja.
PeteP
Aina äänessä

Re: NPDlink;stä tilaaminen?

Nonnii kun tuli tuo ihmeellinen Visakortti hommattua niin pitihän munkin kokeilla tuota ulkomaatilausta, on se niin mukavaa Hehheh! Viime Pe tein NPD tilauksen pientä kevyttä osaa, tänän tuli DHL:stä soitto että osat maassa, lähettivät emailiin laskun ja kamat pitäis olla mulla huomenna tai viimeistään Pe, oli kyllä mukava yllätys kuinka nopeaa toimintaa. Mitä maksoi, osat 107$ n. 75e rahdista ei puhuttu mitään.. Tullaus+DHL kulut yht. 34,- e
2065
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja 2065 »

Hakutoimintoa kannattaa käyttää aiheesta on paljon hyviä vinkkejä näillä palstoilla.... :aate:

Viimeaikoina olen itse hoitanut tilaukset suomeen juurikin kotimaisten toimittajien kautta. Aikaisemmin tilailin paljonkin itse suoraan.
Molemmissa on edelleen puolensa. Kotimaisilla toimittajilla on viimeaikoina vaan ollut tuontisysteemit senverran pitkälle kehitettyjä että
hinnat on muodostuneet kohtuullisiksi ja kilpailukykyisiksi. Myös palvelu on ollut moitteetonta.

Autonosien kanssa täytyy aina muistaa että suomesta käsin tilatessa,-tilasi sitten itse suoraan tai osatoimittajan kautta, yllätyksiä tulee. Lähinnä toimitusaikojen osalta, sille ei kai oikeen vaan voi mitään että joskus usa:n päässä toimitus vaan venyyyyy ja venyyyy :krooh:

Viestiketjussa on mainittu jo monia osatuojia. Pari lisäystä laittaisin. http://www.tuumacid.com ja http://www.hhp.fi

Tuumacid sijaitsee Riihimäellä ja Hhp Ikaalisissa.

Onnea hankintoihin ja tervetuloa mustangpalstoille.

ilkka :wanhus:
Viimeksi muokannut 2065, 19 Joulu 2007, 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PeteP
Aina äänessä

Osatoimittajat on hyvinkin tiedossa.. joistakin huonoja kokemuksia, viime tilauksessa kävikin ilmi ettei luvattu halvan dollarin hyöty siirtynyt yhtään asiakkaan eduksi :o ei siitä RP puljusta enempää :? No onneksi löytyy asiallisiakin jobbareita :D Ehdottomasti kun on kyse kalliimmista ja isommista paketeista kannattaa käyttää ammattimaisia toimittajia. Itse aion toistekkin tilata suoraan usasta kevyet pikkuhilppeet, monesti ne on niitä tärkeitä pikkujuttuja mitä kaipaa nopeesti rojektin etenemisen kannalta.
Viimeksi muokannut PeteP, 20 Joulu 2007, 16:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MarkoM
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja MarkoM »

Kokemuksen perusteella tuosta USA tilailusta on tullut opittua sen verran, että jos jotain vähänkin isompaa / painavampaa aikoo sieltä saadaa (eli toimitus ei mene enään ihan perus postipakettina koon/painon takia), niin heti mene tuolle viipyyyyyy ja pitkäääään .... linjalle... Tiedä sitten onko tämä ihan yleinen tapa siellä, vaiko vaan meikäläisen tuuria ??

Tilaus ei tunnu lähtevän sitten mihinkään ennen kuin ottaa puhelimen käteen ja soittaa perään, että missäs mun kuukausi sitten tehdyn tilauksen kanssa nyt mennään. Kohtelias myyjä sitten siihen aina toteaa, että .. 'we are just about to ship ..'. No - tuo soitto on sitten jotenkin käynnistävä tekijä ja parissa viikossa Kiitolinja tuo pakettia kotiovelle... Eli mitään ongelmia ei loppujen lopuksi ole ollut vanteiden, korin osien ym painavien kanssa loppupeleissä sittenkään ... No kuitenkin näiden isojen kanssa tulee aina ensin tarkistettua kotimaan mahdollisuudet - on se kuitenkin niin paljon helpompaa ...

Pienet postipaketit ovat tulleet tosi nopeasti ja ilman mitään kiemuroita ... Tosin on aina tullut käytettyä 'isoja' toimittajia. Nyt vaan alkaa olla tarpeet siinä määrin kasassa, että harvinaisempia osia joutuu hakemaan eBay:stä ja pieniltä pelureilta - ajattelin ottaa aluksi ihan varmaan päälle ja testata vähän halvemmilla jutuilla niin ei ketuta sitten niin kovasti jos rahat menee ...
Vastaa Viestiin