Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Toimii ainakin minusta juuri tuollaisena. Sopivan härskin näköinen. Minulle kyllä, kiitos, nam.
-88gtT ROJEKTI, liikkuu sitten joskus..
-89gt whiteout ruosteenpoistossa
-77 M2 puolikas, eurokoneella
-68ht 351marine, pahvilaatikoissa...
-76 välikuori 2.0i rojektihan siitäkin tuli..
kun itte tekee niin tulee semmosta millaiseks sen jättää;)
Näyttäis kuin eturipustus olisi pettänyt ja ylisuuret rattaat painunu vinoon lokasuojia vasten, mutta toihan ei ookkaan oikeee mikä ihmeen diffuusori ? mitä se on kotimaankielellä?
PeteP kirjoitti:Näyttäis kuin eturipustus olisi pettänyt ja ylisuuret rattaat painunu vinoon lokasuojia vasten, mutta toihan ei ookkaan oikeee mikä ihmeen diffuusori ? mitä se on kotimaankielellä?
Nyt Pete pussihousut kaappiin ja osta sinäkin vakosamettihousut!!!
Diffuusorilla ei ole virkaa pussihousumobiilissa
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Yes, tuosta minä pidän!
Tuo on juuri sitä miltä 69 Mustangin mielestäni pitäisi näyttää!
Kaaret ja kaikki tykötarpeet on reippaaseen ympäri ympäri meininkiin.
Diffuusori lähinnä tämän päivän tuuningia ei varmaan muuta virkaa.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Jepjep! Juuri sopivasti pussihousu mun makuun . Korkeuskin näyttää siltä mikä on tavoitteena, joskus. Noista takavaloista en minäkään ole täysin vakuuttunut.
Homer65 kirjoitti:Jepjep! Juuri sopivasti pussihousu mun makuun . Korkeuskin näyttää siltä mikä on tavoitteena, joskus. Noista takavaloista en minäkään ole täysin vakuuttunut.
Menin sitten ronkkimaan toisen taideteosta, Miltä takavalot näyttäsivät näin?
Onhan se aika lailla 1 gen Firebird juttu tai sitten Leinon Pekan Vette, mutta perä olisi vähän täydempi.