Katon verhoilusta
Katon verhoilusta
Mitens toi katon verhoilu on kiinni sieltä katon puolelta (64 katto versiossa). Tekis mieli vaihtaa, ja onko helppo lykätä uutta tilalle?
Re: Katon verhoilusta
Katon vinyylissä on kankaasta tehdyt putket saumojen kohdalla. Niihin laitetaan langat ( entiset käy ) ja putki käännetään kattoa kohti jolloin vinyyli kiristyy. Ennen aloitusta pitää tuuli-ja takalasi listoineen ottaa paikoiltaan, sekä sivuilta listoitukset irti. Kun vinyyli on paikoillaan loppukiristys tehdään liimaamalla reunat kontaktiliimalla kiinni. ja takapenkin kohdalta vedetään pellissä oleviin hakasiin kiinni. Lisäduunina kannattaa kattoon liimata äänieristematto. Samalla kertaa ikkunatiivisteet uusiksi ja joka saumaan tuulilasitiivistettä riittävästi ettei tule vettä sisälle.EP kirjoitti:Mitens toi katon verhoilu on kiinni sieltä katon puolelta (64 katto versiossa). Tekis mieli vaihtaa, ja onko helppo lykätä uutta tilalle?
Pari viikonloppua menee askaroidessa, viinyyliä laittaessa on oltava ehdottaman puhtaat näpit, on erittäin työlästä puhdistaa rasvatahroja varsinkin vaaleasta pinnasta. Vinyyli ei maksa monta kymppiä, löytynee kotimaan dealereiltä hyllystä.
Ammattimies otti 2oo(35 euroa) mummon markkaa valmiin vinyylin pingotuksesta kun oli lasit irroitettuna valmiiksi. Voi kuulemma yrittää sinne tiivisteen väliinkin, mutta ei tuu kuulemma hyvä niin.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.