Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Fastback kirjoitti:aijai kuin on kauniit venttiilinkopat! Hieno auto, eihän tuolla karamellillä raski ajaa?
Kiva kun venakopat miellyttää
Huomasitko, että huohottimessa ja öljykorkissa on aivan o-rengastiivistys. Odotin kohtuullisen laadukkaita koppia, mutta olivat sitten sykähdyttävällä pieteetillä tehdyt.
Kyllä tämä kikkare on tehty aivan ajamista varten. Vähän välillä vaan innostuttu nysväämään joidenkin yksityiskohtien kanssa, mutta monet ratkaisut on tehty lähinnä ajo-ominaisuuksia ja ajomukavuutta silmällä pitäen. Työmatkaliikenteeseen tämä auto ei ainakaan minun omistuksessa joudu, mutta huviajeluun kylläkin (ja joskus saatetaan vähän kokeilla myös isoakovaa ajamista hyihyi).
-88gtT ROJEKTI, liikkuu sitten joskus..
-89gt whiteout ruosteenpoistossa
-77 M2 puolikas, eurokoneella
-68ht 351marine, pahvilaatikoissa...
-76 välikuori 2.0i rojektihan siitäkin tuli..
kun itte tekee niin tulee semmosta millaiseks sen jättää;)
-67 vauhtiperse on kyllä tämän ja nimim. MustangGT:n yksilöiden ansiosta noussut minun mussesuosikiksi ohi -70:n. Emäntä aina höpöttelee punaisesta -64 1/2 avosta, kun tulee puhe mustangeista. Pyh, niin tyypillistä naisille...
Hahaa, eilen se sitten hörähti käyntiin. 20.8.2005 vanha 289 kaivettiin ulos ja kahden vuoden värkkääminen alkoi. 21.8.2007 FE sitten päästettiin kertomaan mielipiteitään.
Jiihaaa, tänään päästiin ensimmäisen kerran ajelemaan (suljetulla alueella, kun ei ole kylttejä vielä). Tuntui muuten kahden vuoden jälkeen aika hyvältä