Tulpanjohdot nuo mystiset piuhat

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
65HT
Mega-addikti
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

No ei näitä osia sillä osteta että kaverille saisi näytellä. :evil: Välillä tosin näkyy kuullostavan siltä, että jonkun pitää tehdä kaikki itse, että saa kavereille kehua sillä... :wink:
Entinen jakaja kun vaan on pas&#¤a niin ajattelin korvata originaalin vähän kehittyneemmällä ja helpommin säädettävällä mallilla. En ajele autoani pussihousut jalassa eikä juuri minkään osan alkuperämäisyys ole vaatimus, näin karkeasti sanottuna. Pääasia että toimii. 8)
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
veekoo
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

65HT kirjoitti: Tulee aika jännä viritelmä, sanoit. Mitä tarkoitat?
No kun vedin ekaksi piuhat kannelta silleen 1-2-3-4-5 ennenkuin hokasin todella liian lyhyen piuhan kanssa, etta taa homma meni uusiksi. Jaa melkosen piukalle etupytylle tarkoitettu piuha, kun sen vetaa melki takimmaiseen.. :wink: :lol:
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
veekoo
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

65HT kirjoitti:No ei näitä osia sillä osteta että kaverille saisi näytellä. :evil: Välillä tosin näkyy kuullostavan siltä, että jonkun pitää tehdä kaikki itse, että saa kavereille kehua sillä... :wink:
Entinen jakaja kun vaan on pas&#¤a niin ajattelin korvata originaalin vähän kehittyneemmällä ja helpommin säädettävällä mallilla. En ajele autoani pussihousut jalassa eikä juuri minkään osan alkuperämäisyys ole vaatimus, näin karkeasti sanottuna. Pääasia että toimii. 8)
Oikein! :peukku: Aina menee modernimpaa osaa taallakin tilalle, jos loytyy. Jos sen saa viela menemaan kovaa, niin hyva. Jos ei saa, niin sitten pistetaan vahan kromia.. :roll: :vihellys:
Racingin piuhat livena: Kiiltelee
..ja ennenkun joku kysyy, mihin toi lohi nurkassa johtaa: Uudet silmat
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
SamiM
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja SamiM »

65HT kirjoitti:Välillä tosin näkyy kuullostavan siltä, että jonkun pitää tehdä kaikki itse, että saa kavereille kehua sillä... :wink:
Tulihanse sieltä :vitsi: (panin vielä varalta hymiön)
Tahavo
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang HT 64½

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Kyllä hommasta selvisi ihan siirtoleukapihdeillä sekä juottimella. Työkalu olisi maksanut Us-Partsilla 70-örvelöä. Ainoa hankaluus oli saada 8mm johdot painettua jakajan kanteen kiinni. Kyllä ne sinne meni mutta irti ei varmaan lähde kuin palasina.
Samalla laitoin vihdoin uudet vaimentajat sekä pitemmät putket vaimentajilta ulos. Nyt kuulostaa vihdoin Fordin V8:lta 8) ! Putket pöntöille pitäisi vielä uusia. Nyt on vielä 50mm ruosteiset putket ilman X:ää tai H:ta.

ööö..tavallaan vastasin omaan viestiini, mutta mihinhän se viesti katosi johon vastasin?? :shock: Eihän siinä muuten mitään mutta näyttää hassulta, että mistä hommasta toi tossa höpöttää. Siis kyseessä oli "tee se itse" tulpanjohto sarja, että kuinka hankalaa on tehdä johtojen päät itse.
Vastaa Viestiin