Mikä boxi 5,0 efiin?
Mikä boxi 5,0 efiin?
Mulla tosiaan uupuu boxi 87 302 5,0efistä joten kysymys kuuluu käykö boxi jossa teksti: EEC-IV sfi-sd 1 de E7SF-12A650-E1A ja mikä tämä boxi on? Tämä boxi on ilmeisesti mussesta 89 eli käykö HO koneen boxi thunderissa olleeseen ruiskuun ja mitä johtoja tuohon tarvitsee kun minun ruiskussa on pistetty johdot poikki heti ruiskulta..
Mussessa ei ollut ilmanmassamittaria vielä vuonna 87. Sen sijaan 89:ssä massamittari oli. Eli jos sinulla ei tuota massamittaria ole niin tuskin 89:n boksi tulee heittämällä toimimaan, ellet sitten ole massamittari muunnosta tekemässä? Muistaakseni tuo EEC-IV viittaisi siihen kehittyneempään/uudempaan versioon.
ei se tähän jää..
--1988 GT--
--1988 GT--
Laita Megasquirt, niin ei ongelmia virityksen suhteen eikä budjetti kaadu siihen. Ohjelmoitavan ruiskun rakennussarja maksaa noin 150e. Lisätietoa löytyy http://www.finsquirt.net
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Onko muita ehdotuksia vai onko megaruuta ainoa järkevä vaihtoehto heti kun tuota sd ruiskua yrittää parantaa?? Ihmeellinen muutenkin tuo käytös tuossa ruiskussa (voi olla bensanpaineesta johtuvakin) kun joskus miettii hetken, siis paikaltaan ensin lähtee hyvin mutta sitten käy hetken kunnon veto pois noin sekunnin ja sitten taas mennään.. Outoa vaan kun ominaisuus ilmenee enemmän 3/4osakaasulla kuin kaasu pohjassa. On vaan automaatin kanssa hankala ominaisuus kun ehtii juuri luulla että löysätään ja vaihtaa isompaa..
http://fordfuelinjection.com/?p=17
DE on SD-SFI automaatti Mussesta mutta
E1A olisi E1A1 5.0 Bronco, F-x50 E-x50 SD-Bank / E4OD
Eli kumpikos noista koodeista on se oikea?
DE on SD-SFI automaatti Mussesta mutta
E1A olisi E1A1 5.0 Bronco, F-x50 E-x50 SD-Bank / E4OD
Eli kumpikos noista koodeista on se oikea?
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
No niin selvennetääs hieman kun selvisi että myös imusarja tuosta 5.0 thunder 87 ruiskusta on käyttökelvoton, joten vaihtoehtoja on pitää tuo korkea 2-pisteruisku (F-150 302 -85) ja parantaa sitä jotenkin tai siirtyä johonkin muuhun imusarjoineen joko niin että rakentaa uudella imusarjalla ja boxilla tuon thunderin ruiskun tai mitä? Selkeästi tuo ruisku on nyt se joka rajoittaa menoa, kireä rullanokka on vaihdettu, kannet tehty ja asiallinen tuplaputkisto peltisarjoilla rakennettu alusta loppuun. Laatikkona on aod joka on kunnostettu ja vahvistettu joten sen puolen pitäis olla kunnossa..
Neuvoja kaivattais ja kuten aina tuhatta euroa ei viitsis ehkä uhrata pelkkiin osiin..
Neuvoja kaivattais ja kuten aina tuhatta euroa ei viitsis ehkä uhrata pelkkiin osiin..