Moottori"tyynyt"/-korvakkeet?
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Moottori"tyynyt"/-korvakkeet?
Tarttis hankkia uudet, mutta onko olemassa säädettävää mallia jolla konetta sais esim. nostettua 5cm ylöspäin? Olis pellissä tilaa ja maavara ahistaa Hookereitten alla!
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Eikös nosto onnistu niinkin helposti että laittaa korvakkeen kiinnitykseen lohkoon pidemmät pultit ja jotain sopivaa väliin? Ne pultithan menevät alhaalta ylöspäin ja vaikkapa parin sentin holkit välissä voisivat jo auttaa? Tai vaikka alumiinista/profiiliraudasta sellainen parilla reiällä varustettu palikka sinne väliin? Pultit kun pitenee niin ehkä kannattaa harkita kovien käyttöä. Kierre on 7/16 UNC.
Jos nostat niin tarkkaile myös miten kiinnityskohta laatikon alla käyttäytyy, ja voiko siellä nostaa myös. Sekä sitten miten muuttuu kardaanin kulmat etc.
Jos nostat niin tarkkaile myös miten kiinnityskohta laatikon alla käyttäytyy, ja voiko siellä nostaa myös. Sekä sitten miten muuttuu kardaanin kulmat etc.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Auts, totta mooses, sehän on tosiaan näin helppoa. Uudet tyynyt kuiteskin tarvitaan.GT-350 kirjoitti:Eikös nosto onnistu niinkin helposti että laittaa korvakkeen kiinnitykseen lohkoon pidemmät pultit ja jotain sopivaa väliin? Ne pultithan menevät alhaalta ylöspäin ja vaikkapa parin sentin holkit välissä voisivat jo auttaa? Tai vaikka alumiinista/profiiliraudasta sellainen parilla reiällä varustettu palikka sinne väliin? Pultit kun pitenee niin ehkä kannattaa harkita kovien käyttöä. Kierre on 7/16 UNC.
Jos nostat niin tarkkaile myös miten kiinnityskohta laatikon alla käyttäytyy, ja voiko siellä nostaa myös. Sekä sitten miten muuttuu kardaanin kulmat etc.
Joo, laatikkoo on jo nostettu kahella sentillä noitten pinion-kulmien takia ja tuntuis että varaa on vielä.
Minkäslaiset mootorityynyt kannatais hankkia slaalomia/rataa silmälläpitäen?
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Itse olen käyttänyt normaaleja 65 moottorityynyjä joiden läpi on vedetty 8 mm pultit estämään kumityynyn repeytymisen. Lisäksi voi ja olen aiemmin käyttää tukea joka estää koneen turhan kallistelun estäen kumityynyjen vetorasituksen.Make67 kirjoitti:Minkäslaiset moottorityynyt kannattais hankkia slaalomia/rataa silmälläpitäen?
Tuossa kuvassa näkyy yksi esimerkki tuesta.

65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Onkos noi tuet molemminpuolin konetta? Onko ne Custom-made vai saako niitä jostain hommattua?Mexico65 kirjoitti:Itse olen käyttänyt normaaleja 65 moottorityynyjä joiden läpi on vedetty 8 mm pultit estämään kumityynyn repeytymisen. Lisäksi voi ja olen aiemmin käyttää tukea joka estää koneen turhan kallistelun estäen kumityynyjen vetorasituksen.Make67 kirjoitti:Minkäslaiset moottorityynyt kannattais hankkia slaalomia/rataa silmälläpitäen?
Tuossa kuvassa näkyy yksi esimerkki tuesta.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ei tarvitse kuin vasemmalle puolelle koneen pyörimissuunnasta johtuen.Make67 kirjoitti:Onkos noi tuet molemminpuolin konetta? Onko ne Custom-made vai saako niitä jostain hommattua?
Varmaan saa vaikka Boyd Coddingtonin nimmarilla mutta helpoin taitaa olla Biiliteemasta ostettu vanttiruuvi ja joku kulmaraudan pala, johon tekee kaksi reikää korikiinnitystä varten. Kuvassa näkyy myös pientä hifistelyn makua, kun korikiinnitys on puslitettu.
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Justiinsa tota hifistelyä tossa mietiskelin, että on vissiin customointiaArto65FB kirjoitti:Ei tarvitse kuin vasemmalle puolelle koneen pyörimissuunnasta johtuen.Make67 kirjoitti:Onkos noi tuet molemminpuolin konetta? Onko ne Custom-made vai saako niitä jostain hommattua?
Varmaan saa vaikka Boyd Coddingtonin nimmarilla mutta helpoin taitaa olla Biiliteemasta ostettu vanttiruuvi ja joku kulmaraudan pala, johon tekee kaksi reikää korikiinnitystä varten. Kuvassa näkyy myös pientä hifistelyn makua, kun korikiinnitys on puslitettu.


Täytyypi enstalven aikana askarrella...
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT