Tuollaista 94/95 mallin gt mussea olen jo jonkin aikaa katsellut ja kovasti polttelisi hankkia(automaattina). Mitä kaikkea pitää huomioida kyseistä automallia ostaessa? Minkä verran tuosta löytyy voimaa/kiihtyvyyttä? Ilmeisesti ei mikään raketti vakiona. Kaikki kokemukset erittäin tervetulleita
Mustang 5.0 gt 94->
Valvoja: Ville K
Mustang 5.0 gt 94->
Tervehdys
Tuollaista 94/95 mallin gt mussea olen jo jonkin aikaa katsellut ja kovasti polttelisi hankkia(automaattina). Mitä kaikkea pitää huomioida kyseistä automallia ostaessa? Minkä verran tuosta löytyy voimaa/kiihtyvyyttä? Ilmeisesti ei mikään raketti vakiona. Kaikki kokemukset erittäin tervetulleita
Tuollaista 94/95 mallin gt mussea olen jo jonkin aikaa katsellut ja kovasti polttelisi hankkia(automaattina). Mitä kaikkea pitää huomioida kyseistä automallia ostaessa? Minkä verran tuosta löytyy voimaa/kiihtyvyyttä? Ilmeisesti ei mikään raketti vakiona. Kaikki kokemukset erittäin tervetulleita
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Tuossa on hyvää alkua:
http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... light=1994
http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... light=1994
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Vee8 kirjoitti:Tuossa on hyvää alkua:
http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... light=1994
Jees, lueskelin noita vanhoja juttuja. Mitähän tuolla meinataan? "paperilla vakiona n. 210hv, totuus lienee toista"
-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Tosta vois vaikka sanoo, että numeroista niin väliä mutta kyllä se parisataa heppaakin kuljettaa melko mukavasti tollasta autoo niinkauan kun ei sillä kilpaileen ala...Käyttiksenä kyllä ihan riittävä, MUN mielestäMikko kirjoitti:Vee8 kirjoitti:Tuossa on hyvää alkua:
http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... light=1994
Jees, lueskelin noita vanhoja juttuja. Mitähän tuolla meinataan? "paperilla vakiona n. 210hv, totuus lienee toista"
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Jones
- Mega-addikti
- Viestit: 614
- Liittynyt: 24 Touko 2004, 20:07
- Auto: GT -94
- Paikkakunta: Laaksolahti, Espoo
Mulla on nyt ollut 94GT automaatilla ympärivuotisessa käytössä pari kesää ja talvea. Mun yksilö on kyllä ollut varmatoiminen mitä nyt talvisin ovet jäätyy joten lukossa ei kantsi pitää.
Eihän se mikään raketti ole mutta ei nyt ihan jalkoihinkaan jää. Alustaa kannatta kyllä lähteä heti parantelemaan (jouset, iskarit, subit etc..) niin ajettavuutta saa heti roimasti lisää. Vakiona kun tuo kori on aika 'letku' lievästi kuvailtuna. Sit kun on saanut alustan kuntoon niin sitten koneen kimppun...
2.73 perävälitys jos on vakiona niin onhan se maantiellä kiva mutta kiivaat lähdöt sillä kannattaa kyllä unohtaa. Paremminkin Saudiarabia perä kuin pelkkä aavikkosellainen. Nyt kun tossa on 3.55 niin tuntuu että heppoja olis tullut 50 lisää.
Maalipinta ei ole kovin kestävä'. Liekö Juan/Pablo/Jose käyttänyt ekoja vesivärejä kun mitään kovin roimaa painetta ei painepesurissa kannata käyttää, maali näet lähtee herkästi lohkeamaan paloina, kts ovien saumat, takaluukun rekisterikilven kehys...
Itse tykkään tosta SN95 muotoilusta, foxit on mulle vähän liian kantikkaita, uutta ei saa leimaan joten ainut vaihtoehto ajaa myös talvella on just toi 94 - 95...
96 on sitten jo uudemmalla modulaarikonella
Eihän se mikään raketti ole mutta ei nyt ihan jalkoihinkaan jää. Alustaa kannatta kyllä lähteä heti parantelemaan (jouset, iskarit, subit etc..) niin ajettavuutta saa heti roimasti lisää. Vakiona kun tuo kori on aika 'letku' lievästi kuvailtuna. Sit kun on saanut alustan kuntoon niin sitten koneen kimppun...
2.73 perävälitys jos on vakiona niin onhan se maantiellä kiva mutta kiivaat lähdöt sillä kannattaa kyllä unohtaa. Paremminkin Saudiarabia perä kuin pelkkä aavikkosellainen. Nyt kun tossa on 3.55 niin tuntuu että heppoja olis tullut 50 lisää.
Maalipinta ei ole kovin kestävä'. Liekö Juan/Pablo/Jose käyttänyt ekoja vesivärejä kun mitään kovin roimaa painetta ei painepesurissa kannata käyttää, maali näet lähtee herkästi lohkeamaan paloina, kts ovien saumat, takaluukun rekisterikilven kehys...
Itse tykkään tosta SN95 muotoilusta, foxit on mulle vähän liian kantikkaita, uutta ei saa leimaan joten ainut vaihtoehto ajaa myös talvella on just toi 94 - 95...
96 on sitten jo uudemmalla modulaarikonella
1994 MUSTANG GT 5.0/AODE
1/4 Endurance BMW E36 - #8
1/4 Endurance BMW E36 - #8
Make67 kirjoitti:Tosta vois vaikka sanoo, että numeroista niin väliä mutta kyllä se parisataa heppaakin kuljettaa melko mukavasti tollasta autoo niinkauan kun ei sillä kilpaileen ala...Käyttiksenä kyllä ihan riittävä, MUN mielestäMikko kirjoitti:Vee8 kirjoitti:Tuossa on hyvää alkua:
http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... light=1994
Jees, lueskelin noita vanhoja juttuja. Mitähän tuolla meinataan? "paperilla vakiona n. 210hv, totuus lienee toista"
Miltä tuntuu, jos vertaa tuohon allekirjoituksessasi olevaan 530 bmw:hen? 540 olen joskus ajanut
-
Make67
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Jaa, appiukolla 94 GT, manuaali, mulla toi BMW automaatti....Voisin sanoa että kiihtyvyydessä bemari pärjää alussa mutta sitte jää jalkoihin...Mutta kuten sanottu, MUSTANG on PALJON mukavampi auto ajella, tosin sitten vasta kun jo JONESkin sanoi, ainakin, sen alusta ja perä on laitettu kuntoonMikko kirjoitti:Make67 kirjoitti:Tosta vois vaikka sanoo, että numeroista niin väliä mutta kyllä se parisataa heppaakin kuljettaa melko mukavasti tollasta autoo niinkauan kun ei sillä kilpaileen ala...Käyttiksenä kyllä ihan riittävä, MUN mielestäMikko kirjoitti:
Jees, lueskelin noita vanhoja juttuja. Mitähän tuolla meinataan? "paperilla vakiona n. 210hv, totuus lienee toista"
Miltä tuntuu, jos vertaa tuohon allekirjoituksessasi olevaan 530 bmw:hen? 540 olen joskus ajanut
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Ei tuo 210 kaukaa haettu ole, konetehona, takapyörästä sitten jotain 180 paikkeilla 
Mikko kirjoitti:Vee8 kirjoitti:Tuossa on hyvää alkua:
http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... light=1994
Jees, lueskelin noita vanhoja juttuja. Mitähän tuolla meinataan? "paperilla vakiona n. 210hv, totuus lienee toista"
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
- stangrider
- Aina äänessä
- Viestit: 1341
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
- Paikkakunta: sAVO
Vakiokuntoinen on kylläkin erittäin arveluttava määritelmä. Siisti on myös hyvin ympäripyöreä käsite.
Useampaa kannattaa käydä katsomassa, että saa vertailupohjaa. Sieltä se "OIKEA oma" sitten hahmottuu.
Parin viime vuoden hintahaitari on 94-95 V8 ollut
välillä 10850e - 19900e.
Siitä puolesta välistä kun katselet, niin löytynee jotakin ostettavaa. Renkaisiin ja vanteisiin saa helposti 2000e menemään. Eikä muitakaan ilmaisia palikoita ole markkinoilla. Tosin myytäessä kukaan ei niistä haluaisi maksaa yhtään ylimääräistä.
Mutta moni oppii kantapään kautta..
Useampaa kannattaa käydä katsomassa, että saa vertailupohjaa. Sieltä se "OIKEA oma" sitten hahmottuu.
Parin viime vuoden hintahaitari on 94-95 V8 ollut
välillä 10850e - 19900e.
Siitä puolesta välistä kun katselet, niin löytynee jotakin ostettavaa. Renkaisiin ja vanteisiin saa helposti 2000e menemään. Eikä muitakaan ilmaisia palikoita ole markkinoilla. Tosin myytäessä kukaan ei niistä haluaisi maksaa yhtään ylimääräistä.
Mutta moni oppii kantapään kautta..
- Vee8
- Aina äänessä
- Viestit: 1138
- Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
- Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT - Paikkakunta: Kangasala
Kokemuksen syvällä rintaäänellä totean että 100k mailia kun ylittyy niin alkaa olla moni asia uusintaiässä. Onneksi kamat on halpoja ja onhan sitten hyvä syy laittaa performance-mokkulaa alustaan ja muualle. Tänään viimeksi lähti hajonnu ilmapumppu eläkkeelle ja tilalle tuli uusi erittäin Hi-Perf malli.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Vee8 kirjoitti:Kokemuksen syvällä rintaäänellä totean että 100k mailia kun ylittyy niin alkaa olla moni asia uusintaiässä. Onneksi kamat on halpoja ja onhan sitten hyvä syy laittaa performance-mokkulaa alustaan ja muualle. Tänään viimeksi lähti hajonnu ilmapumppu eläkkeelle ja tilalle tuli uusi erittäin Hi-Perf malli.
Saastelaitteista pahoja kokemuksia vain caprice ajoilta