Tässäpä muutama kuva targa-projektista. Keväällä ajoon.

Valvoja: Ville K
Kyllä se on ihan isäntä ruoste itteKimi kirjoitti:Näky tossa yhdessä kuvassa että ihan kun olis ruosteenpoikaista ollu vähäsen ...
No saa nyt nähä että mikä mylly pellin alle tiensä löytää. Cossu 2.9 ois kiva, eikä lopen pahan hintanen, Saksassa -95 cossu scorpiota valita asti 1500e hintaan. Toisaalta jos pysyttelis neljässä sylinterissä, ei tartteis kanta-autotarkastusta, eikä ainakaan näin aluks alustaan muutoksia. Mutta pitää nyt kattoo kunhan ton kopan saa ensin kuosiin.kariboy kirjoitti:...Auto purettiin ja hiekkapuhallettiin ja ruostevauriot korjattiin, jonka jälkeen pintaan ruiskutettiin ?????väri. Moottoriksi valittiin Ford-perheen V6 2.9 Cosworth moottori. Sisustus uusittiin ja suoritettiin koeajo, perhana tämähän toimii ja kulkee...ohoh...katsoinko liian kauas, mutta todellisuuteen![]()
Kyllähän tosta Janin käsissä kulkine tulee, ei epäilystäkään!
BTW Miksei Orioni ole listalla? Sehan sopisi hyvin tuohon jatkoksi - niinkun laskeva sarja..Vee8 kirjoitti:Taitaa olla kori jo vääntymisensä vääntyny, sen verran pehmeetä näytti olleen. Antaa mukavasti perspektiiviä vaimon Orionin pohjan hitsaukseen, oikee 50x300 millisen paikan joutuu laittaan, eikä sekään huvittas, toisaalta se on Orioni sen paikan laiton jälkeenkin...
------Ford Mustang GT -94------
--Ford Bronco XLT 5.0 4x4 -87--
-Ford Granada GL 2.0 OHC -84-
Vee8 kirjoitti:On se, mutta vaimon allekirjoituksessa. Vaikka on siinä rekkariotteessa munkin nimi, valitettavasti. Siks varmaan joudun sitä hitsaamaan