Tuore Mustangisti.
Valvoja: Ville K
Tuore Mustangisti.
Noniin! nyt on sitten musti pihassa! ostin ton ex-warelius fastbäkin,tosin eri koneella nykyjään.. potkuahan tuossakin! kerrankin jenkki jossa Fiilistä!
- Fastback
- Over The Top
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: Tuore Mustangisti.
Onneks olkkoon! Hienoa että lopulta oikea auto löytyi. Sitten kun kone tuntuu aneemiselta, niin allekirjoittaneelta löytyy sille hyvä moottorispeedy kirjoitti:Noniin! nyt on sitten musti pihassa! ostin ton ex-warelius fastbäkin,tosin eri koneella nykyjään.. potkuahan tuossakin! kerrankin jenkki jossa Fiilistä!
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
'65 Fastback on kyllä yksi hienoimmista korimalleista mitä Fordin linjoilta on koskaan ulos rullannut. Siirosen Mikolta löytyy sitten kuitupeitto, kun sellaisen haluat. Malleja löytyy, a) reis -> tosi kevyt ja ohut b) street -> kevyt hunajakennopeitolla jäykistetty. Scooppeja löytyy Siiroseltakin ja omia scooppejakin voi lähettää.speedy kirjoitti:No voe hitto peräti yks onnittelija sadan joukossa, no onneks kukaan ei toivottanu et parane piaan
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
- Fastback
- Over The Top
- Viesti:
Asiaa! Race race! Sitten seuraavaksi quarter window kit hakuseen - se on hieno ja koristaa vielä joskus ainakin mun fastbackia.speedy kirjoitti:Kiitoosh! tarkoitus on liittyä joukkoon iloiseen!![]()
Täs mun västpäkis on tosi hyvin tehty kuitu+ selpi kuuppi
- Esaleeni 27
- Addikti
- Auto: Mustang SR,351 4V,69
Ford Mustang Shelby GT-500 2010
Chevy hot-rod 30
Chrysler 04
Chevy 6.6 2010 - Paikkakunta: Oulu/Kiiminki
Onnitelut
Onnea !!!Fastback kirjoitti:Asiaa! Race race! Sitten seuraavaksi quarter window kit hakuseen - se on hieno ja koristaa vielä joskus ainakin mun fastbackia.speedy kirjoitti:Kiitoosh! tarkoitus on liittyä joukkoon iloiseen!![]()
Täs mun västpäkis on tosi hyvin tehty kuitu+ selpi kuuppi
Hienon auton johdosta .
Ja jos tuntuu että ei oo hyvä niin tuu hakeen sini/valk .
Tv EX Ex Warelius
Entisenä corvette omistajana, pistin infoa asiasta http://www.finnshark.com asiallinen vastaanotto lasikuituhörhöiltä HEH! no tottakai onhan kyseessä sentään Mustang. Kuvatkin oli tempastu esiin jossa Shelby-look ja meitsin nykyinen. (yleistä harrastuksesta osiossa)
Onnittelut
Onnittelut hienoa olet tullut järkiisi vetet on vaan muovi leluja t, HT 66