LAMBRA-ANTURI
LAMBRA-ANTURI
jos lambra-anturi on rikki niin miten se näkyy auton käytöksessä. oma nykii alakierroksilla. vikakoodeissa oli lambra ja nokantunnistin rikki. nokan tunnistin on vaihdettu. mä oon jostain lukenut että lambran ei pitäis aiheuttaa nykimistä. oonko väärässä?
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Lamdahan antaa tietoa koneelle mm. seosten oikeellisuudesta. Voisin KUVITELLA, että jos tieto on mitä sattuu rikkinäiseltä anturilta nykimistä voisi hyvinkin esiintyä.
Viisaammat kumotkoon tarvittaessa kuvitteluni.
Viisaammat kumotkoon tarvittaessa kuvitteluni.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
- Mussemaan
- Mega-addikti
- Viestit: 657
- Liittynyt: 01 Kesä 2004, 07:31
- Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa http://tinyurl.com/2m9yv3
Re: LAMBRA-ANTURI
Jos lambada sekoilee, koneen pitäisi toimia oikein (tai ainakin eri tavalla) ennen moottorin lämpenemistä.ms68 kirjoitti:jos lambra-anturi on rikki niin miten se näkyy auton käytöksessä. oma nykii alakierroksilla. vikakoodeissa oli lambra ja nokantunnistin rikki. nokan tunnistin on vaihdettu. mä oon jostain lukenut että lambran ei pitäis aiheuttaa nykimistä. oonko väärässä?
Moottoria ohjataan (kylmänä) kiinteillä sytkä -ja bensakartoilla, ja vasta kun kone on hieman lämmennyt siirrytään suljettuun lambdan ohjaamaan säätöpiiriin.
