Avo-foxi(V8) talviautona?

Tribute to Mustang. Keskustelua VIN-koodeista, valmistusajankohdista tai muuten vaan Mustangista

Valvoja: Ville K

Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Avo-foxi(V8) talviautona?

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Niin, onko mitään mieltä? Kait joku voi kertoa jotain kokemuksen syvällä rintaäänellä! Eihän ne kuitenkaan mitään ultra harvinaisia autoja ole...edes talvella käytettäväksi?
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Osta mielummin hiukan uudempi eli 94-->.
Kyllä Foxikin talvella toimii mutta uudemmissa taitaa olla parempi katto?
-Jukka-
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

-96 avolla talven ajaneena voin sanoa että kyllä sillä tarkenee, mutta ei se uudempi kattokaan häävisti lämpöä pidä. Tai sitten siinä oli vaan liikaa reikiä... Reijät oli kyllä hienosti paikattu katon värisellä ilmastointiteipillä. :peukku:
Avatar
Jukka
Superpölöttäjä
Viestit: 2481
Liittynyt: 25 Touko 2004, 00:06
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Jukka »

musse67 kirjoitti:-96 avolla talven ajaneena voin sanoa että kyllä sillä tarkenee, mutta ei se uudempi kattokaan häävisti lämpöä pidä. Tai sitten siinä oli vaan liikaa reikiä... Reijät oli kyllä hienosti paikattu katon värisellä ilmastointiteipillä. :peukku:
Eikös tuossa uudemmassa Mustangissa kuitenkin ole tuplakatto?
Foxissa sitä ei ole.
-Jukka-
Avatar
musse67
Aina äänessä
Viestit: 1066
Liittynyt: 26 Touko 2004, 18:22
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja musse67 »

Jukka kirjoitti:
musse67 kirjoitti:-96 avolla talven ajaneena voin sanoa että kyllä sillä tarkenee, mutta ei se uudempi kattokaan häävisti lämpöä pidä. Tai sitten siinä oli vaan liikaa reikiä... Reijät oli kyllä hienosti paikattu katon värisellä ilmastointiteipillä. :peukku:
Eikös tuossa uudemmassa Mustangissa kuitenkin ole tuplakatto?
Foxissa sitä ei ole.
Onhan siinä se ohut lerpake mikä peittää mekanismin. :) Sitten ei laiteta mitään lohkolämmittimiä vaan kerralla eberi tai webasto. puolen tunnin lämmityksellä lämoömittari nousi jo asteikolle ja lähti kuin palmun alta käyntiin -35 lämpötilasta. Mustangin akku kun ei ole suurimmasta päästä, niin mulla oli Ctekin laturi webastolla kaverina.
Avatar
stangrider
Aina äänessä
Viestit: 1341
Liittynyt: 31 Touko 2004, 08:31
Paikkakunta: sAVO

Viesti Kirjoittaja stangrider »

Onhan noissa 94-uudemmissa jonkin sortin tuplakatto, mutta ei ne varsinaisia talviautoja ole.. yks vanha papparainen ajelee kovakattoisella 91Gt:llä kyllä vuoden ympäri.
Mutta jos talvet alkaa olla niinkuin viime talvi, alkaa tammikuun puolessa välissä ja kestää maaliskuun loppuun, niin ei kovin paljon jää viluaikaa kärsittäväksi 8)
95 GT Topless and Opal Froster

http://www.stangbangers.com/
66poni
Addikti
Viestit: 295
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25

Viesti Kirjoittaja 66poni »

Olen sellaisenkin perustelun kuullut rättikattoisesta talviautona, että onhan kangaskatto nyt huomattavasti lämpimämpi kuin peltikatto. 8)
Vastaa Viestiin