Mun ei tarvi tunnustaa mitään, mulla ei vaan riitä raha tuohon touhuun. Minusta olisi helvetin hienoa ostaa concours entisöity bossi ja kiikuttaa se suoraan Holman Moodyn pajalle ja sanoa että "open up" the engine! Noita alkuperäisen kaltaisia H&M cam kittejä ja NOS imusarjoja löytyy.KTM kirjoitti:Ok, tehdään sitten tunnustus: Voi kun minä olen niin köyhä, että pe..ekin on kahdesta kappaleesta
Shelby americanin arvo suomessa?
Valvoja: Ville K
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Miehekästä, kuulostaa todella maukkaalta ja tulos olisi varmuudella järeäFastback kirjoitti:Mun ei tarvi tunnustaa mitään, mulla ei vaan riitä raha tuohon touhuun. Minusta olisi helvetin hienoa ostaa concours entisöity bossi ja kiikuttaa se suoraan Holman Moodyn pajalle ja sanoa että "open up" the engine! Noita alkuperäisen kaltaisia H&M cam kittejä ja NOS imusarjoja löytyy.KTM kirjoitti:Ok, tehdään sitten tunnustus: Voi kun minä olen niin köyhä, että pe..ekin on kahdesta kappaleesta

- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Se voisi olla järeä, olihan tehdaslainen 429 boss todella kuristettu kone, tuskalla akselin päästä 352-360 hv S/T mallin koneesta riippuenKTM kirjoitti:Miehekästä, kuulostaa todella maukkaalta ja tulos olisi varmuudella järeäFastback kirjoitti:Mun ei tarvi tunnustaa mitään, mulla ei vaan riitä raha tuohon touhuun. Minusta olisi helvetin hienoa ostaa concours entisöity bossi ja kiikuttaa se suoraan Holman Moodyn pajalle ja sanoa että "open up" the engine! Noita alkuperäisen kaltaisia H&M cam kittejä ja NOS imusarjoja löytyy.KTM kirjoitti:Ok, tehdään sitten tunnustus: Voi kun minä olen niin köyhä, että pe..ekin on kahdesta kappaleesta
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
- paltant.ponitalli
- Addikti
- Viestit: 300
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 20:23
- Auto: mach1 1971 460+C6 manual+9"
GT 1994 Convert. - Paikkakunta: Karjakoski bank of a river
bossit
-60 luvun autovaliot kirjassa -69 302 Bossissa sen aikaisten autolehtien mukaan todelliset sae hepat 400 sadan luokkaa ja 429 Bossin selvästi enemmän,suorilla karkuun ja mutkissa toisin päin.
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Re: bossit
No juu varmasti kisatouhuissa näin, suoraan tehtaan linjalta Boss 302 ei ole puhaltanut 400 hv ja 429 Boss ei myöskään. Boss 302 asiantuntija en ole, mutta 429 Bossista motortrend dynotti 1969 352 hv 5500rpm akselin päästä hydraulikepillä ja mekaanisella 360 hv 5500rpm. Miettikää sitä ettei lyhytiskuinen kisamotti jaksanut kiertää 5500 rpm enempää. Syyt: 735 cfm kaasutin riittää em. moottorille n. 5400-5500 rpm asti jonka jälkeen alkaa lähinnä kuristaa ja painava venttiilikoneisto alkoi kantaa 5500 rpm kohdalla. Näin isobossi kahlittiin ja pysyivätpä 24h wide-open-throtle ajoon suunnitellut koneet ehjinä. Olishan se ollut makeeta jos Fordilla olisi ollut joku auto jolla olisi voinut vetää LS-6 Chevellejä turpaan.paltant.ponitalli kirjoitti:-60 luvun autovaliot kirjassa -69 302 Bossissa sen aikaisten autolehtien mukaan todelliset sae hepat 400 sadan luokkaa ja 429 Bossin selvästi enemmän,suorilla karkuun ja mutkissa toisin päin.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3