korin osia ????

On sulla muodot Mustangin...
Vieras

korin osia ????

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Niin että semmosta kyselemään rupesin että missä päin suomen maata on liikkeitä jotka on erikoistuneet myymään fordin koriosia (uusia/vanhoja)
ja ei välttämättä niin erikoistuneetkaan kuhan vain olis osia ku kyselee ettei aina vaan ei oota!!! (mielellään nettiosotteita jos sais)
niin ja niitähän ei varmaan täällä pikkasen pohjosemmassa juuri ole???
jos jollain tietoo niin kiitosta
Jukka
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Tarkentaisitko hiukan mitä olet hakemassa ja minkälaiseen autoon?
-Jukka-
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Re: korin osia ????

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Anonymous kirjoitti:Niin että semmosta kyselemään rupesin että missä päin suomen maata on liikkeitä jotka on erikoistuneet myymään fordin koriosia (uusia/vanhoja)
ja ei välttämättä niin erikoistuneetkaan kuhan vain olis osia ku kyselee ettei aina vaan ei oota!!! (mielellään nettiosotteita jos sais)
http://www.mustangunlimited.com
löytyy kaikenlaista korinosaa. exterior kohdasta.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
hannu
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996

Re: korin osia ????

Viesti Kirjoittaja hannu »

Fastback kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:Niin että semmosta kyselemään rupesin että missä päin suomen maata on liikkeitä jotka on erikoistuneet myymään fordin koriosia (uusia/vanhoja)
http://www.mustangunlimited.com
löytyy kaikenlaista korinosaa. exterior kohdasta.
Löytyy myös paljon muutakin,maanantaina taas paketti tulossa n.2vkon toimitusajalla.Voin suositella.Siis tuolta unlimitedilta
raunoh
Addikti
Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,

Viesti Kirjoittaja raunoh »

Itse en viitsi tilata tavallisia luettelon mukaisia kulutusosia MustangsUnlimitediltä. Kysyin muuta vuosi sitten yhden tavaraerän hintaa ja kustannuksia, eli rahti, ALV 22% ja tulli (n. 4.5%), ja totesin, että Seppo Niemensivu pystyy hankkimaan samat osat suunnilleen samalla hinnalla (itse asiassa taisi olla jopa vähän halvempi), eikä ole vaivannäköä käydä tekemässä tullissa selvitystä osista, jokainen artikkeli erikseen, virka-ajan puitteissa. Ja jos osa on väärä, virheellinen, tai osa tavaraerästä puuttuu, niin sitten riidellään ihan itse, enemmän tai vähemmän menestyksellä. Mutta jokainen tekee kuten haluaa, ja jos saa sen verran halvemmalla, että vaivannäkökin kannattaa, niin siitä vaan. Olen hankkinut MustangsUnlimitediltä vain muutaman kerran, kun ko. osa ollut eBay:n huutokaupassa ja sellaisella lähtöhinnalla, että on vain noin 50% osan varsinaisesta hinnasta; tuolloin on kannattanut nähdä vaivaa.

Se sijaan yksittäiset hard-to-find pisteosat pitää kyllä käytännössä hankkia itse, ja nähdä vaivaa ja maksaa suhteessa kuluja enemmän.
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

raunoh kirjoitti:Seppo Niemensivu pystyy hankkimaan samat osat suunnilleen samalla hinnalla (itse asiassa taisi olla jopa vähän halvempi), eikä ole vaivannäköä käydä tekemässä tullissa selvitystä osista, jokainen artikkeli erikseen, virka-ajan puitteissa. Ja jos osa on väärä, virheellinen, tai osa tavaraerästä puuttuu, niin sitten riidellään ihan itse, enemmän tai vähemmän menestyksellä.
Sepoltahan minäkin tilaan kaikki korinosat ja kulutuspalikat mm. lattiakaukalot, takaluukunpohja, quarter skinit ja takapaneeli.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Jukka
Superpölöttäjä

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Ahaa... :idea:
Tässäkö piti mainostaa?
http://www.autokivitila.fi/varaosat_index.html
Tuolla tulee asioitua aika usein.
On heleppoo kun heinänteko.
Soitto Janille ja hän kertoo koska osat on haettavissa jos ei löydy hyllystä.
-Jukka-
Vieras

Kori osaa Rancheroon

raunoh kirjoitti:Itse en viitsi tilata tavallisia luettelon mukaisia kulutusosia MustangsUnlimitediltä. Kysyin muuta vuosi sitten yhden tavaraerän hintaa ja kustannuksia, eli rahti, ALV 22% ja tulli (n. 4.5%), ja totesin, että Seppo Niemensivu pystyy hankkimaan samat osat suunnilleen samalla hinnalla (itse asiassa taisi olla jopa vähän halvempi), eikä ole vaivannäköä käydä tekemässä tullissa selvitystä osista, jokainen artikkeli erikseen, virka-ajan puitteissa. Ja jos osa on väärä, virheellinen, tai osa tavaraerästä puuttuu, niin sitten riidellään ihan itse, enemmän tai vähemmän menestyksellä. Mutta jokainen tekee kuten haluaa, ja jos saa sen verran halvemmalla, että vaivannäkökin kannattaa, niin siitä vaan. Olen hankkinut MustangsUnlimitediltä vain muutaman kerran, kun ko. osa ollut eBay:n huutokaupassa ja sellaisella lähtöhinnalla, että on vain noin 50% osan varsinaisesta hinnasta; tuolloin on kannattanut nähdä vaivaa.

Se sijaan yksittäiset hard-to-find pisteosat pitää kyllä käytännössä hankkia itse, ja nähdä vaivaa ja maksaa suhteessa kuluja enemmän.

Löytysköhän tältä Seppo Niemensivulta osia muihinkin ameriikan fordeihin?? Ja mitenkähän Häneen saa yhteyden??
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Sepe toimittaa sulle vaikka kalsarit jos niin sovitte hommaa osat sulle varmasti ja hinnat on kohdallaan.
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Sori unohtui yks juttu V8 sieltä löytyy ilmoitus.
Kimi
Addikti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimi »

....kuin myös Corralista...
- Kimi
Resto-Mod 1968 GT Convertible
Vieras

Jukka kirjoitti:Tarkentaisitko hiukan mitä olet hakemassa ja minkälaiseen autoon?
Auot onpi ford ranchero ja vm. -79
Hakusessa olis ainaki
-Puskurit
-Keltaiset kylkivalot
-Peilit
Vastaa Viestiin