mussen vikakoodeista

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
ms68
Aktiivi
Viestit: 30
Liittynyt: 07 Syys 2006, 17:43

mussen vikakoodeista

Viesti Kirjoittaja ms68 »

onko jollain tietoa suomentaa seuraavat vikakoodit auto on sn-95 v6.
po 118 ect ckt high input
340 cam pos sensor ekt fault
443 evap sys purge control valve fault
141 ho 2512 heater fault
161 ho2522
p 1780 trans ctrl sw out of range
viimenen taitaa liittyä ylivaihteeseen vaikka se toimii.
mikä näistä voisi aiheuttaa koneen pätkimistä ja ei käy oikein tasaisesti.
Avatar
MouTine
Mega-addikti
Viestit: 688
Liittynyt: 17 Heinä 2006, 23:10

Re: mussen vikakoodeista

Viesti Kirjoittaja MouTine »

ms68 kirjoitti: 340 cam pos sensor ekt fault
Vaikkapa tuo. Viittaa vahvasti kammen asentotunnistimeen, joka kertoo koko järjestelmälle moottorin asennon.
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8

Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

po 118 ect ckt high input jäähdytysnesteen lämpöanturi high inputti
340 cam pos sensor ekt fault Nokka-akselin asentoanturi död. HUOM camshaft=nokka, ei kampiakseli
443 evap sys purge control valve fault Bensahöyryjen kierrätyssysteemin venttiili död.
141 ho 2512 heater fault Happianturin lämmitys rikki?
161 ho2522 Happianturi muutenkin rikki?
p 1780 trans ctrl sw out of range tuohan sen sanoo, arvo on alueen ulkopuolella.

http://www.mustangupgrades.net/mustang_ ... odes.shtml
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

Ja on muuten aika paljon noita koodeja, jospas resetois ja ajas tovin ja sitten kattos uudestaan mitä löytyy.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
ms68
Aktiivi
Viestit: 30
Liittynyt: 07 Syys 2006, 17:43

Viesti Kirjoittaja ms68 »

missä toi nokan tunnistin muuten on. pystyykö sitä mittaamaan ite. toi lämpötila-anturi on uusi. missä toi bensanhöyryjen kierrätys venttiili on.
toi nykiminen ja koneen epätasainen käynti varmaan viittaisi tohon rikkinäiseen nokan tunnistimeen.
SG 441
Hiljaisempi
Viestit: 24
Liittynyt: 12 Helmi 2006, 13:53

Viesti Kirjoittaja SG 441 »

Tuo bensahöyryjen kierrätys venttiilikin voinee aiheuttaa nykimistä jos se päästää imusarjan alipaineen karkaamaan,lisäksi siihen liittyy sensori joka on imusarjassa.Oikean puolen lokasuojan sisällä on "höyrykannu"johon tulee kait letku/putki tankista ja imusarjasta,seuraa letkua kannun ja imusarjan välillä,venttiili pitäisi olla siinä letkussa.
Nollaa ensin ja katso jos tulee koodit uudestaa.
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

Onkohan tos nokka-anturi tavallaan virranjakajan paikalla, sillain oli ainakin thunderbirdissä muistaakseni. Tai sitten ovat siirtäneet sen johonkin koneen ja laatikon väliin..
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
ms68
Aktiivi
Viestit: 30
Liittynyt: 07 Syys 2006, 17:43

Viesti Kirjoittaja ms68 »

joo se oli siinä ns. virranjakajan paikalla. kiitos tiedosta.
ms68
Aktiivi
Viestit: 30
Liittynyt: 07 Syys 2006, 17:43

Viesti Kirjoittaja ms68 »

ai niin olis vielä yksi kysymys. tosta bensahöyryjen kierrätys venttiilistä. sehän on se musta pieni mötikkä. kuuluuko siitä mennä ilma molempiin suuntiin läpi vai pitääkö siinä olla joku takaisku. mun venttiilissä menee ilma läpi ja siitä näkyykin läpi. vaikuttaako se koneeseen jos letkunpäät tulppaa. toi uuden venttiilin saaminen tuntuu vaikealta.
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

Varmasti voit tulpata letkut ainakin toistaiseksi. AIna parempi se on kun imuvuoto. Mut kai noita nyt saa, eihän se vielä niin vanha auto ole. Ongelma voi enemmän olla onko lähellä paikkaa joka sen osaa toimittaa.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
Vastaa Viestiin