302, Pertronix ja sytkan puola

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...

Mika coili pervoniksin kaverina?

Autolite (tms originaalihko)
0
Ei ääniä
MSD Blaster
2
29%
Blaster 2
2
29%
Blaster 3
1
14%
Flamethrower
1
14%
Accel
0
Ei ääniä
Muu
1
14%
 
Ääniä yhteensä: 7

Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

302, Pertronix ja sytkan puola

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Tai mika toi ignition coil nyt on suomeksi.. Rupesin penkomaan, etta mikahan voisi olla satunnaisessa kiukuttelussa sytkan suhteen ja tuli mieleen, etta olisikohan Blaster 3 nyt sitten kuitenkaan Se Oikea Pertronixin kaveriksi. Minkalaisia kaameja porukalla on -nix + racing jakajan kansi + 9mm piuha yhdistelmalla ja kuinka toimii? Muita virityksia?

Vaihtoehdossa Muu ohmit, voltit, amppeerit, induktanssi ja kipinan kesto kiinnostaisi... Jos tahan yleiseen mysteeriin saisi jonkun enemman tai vahemman tieteellisen ratkaisun. Selaamalla em ominaisuudet vaihteli eri puolien valilla aika hurjasti...
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Aikanaan ajeltiin Pertronix I:llä ja Accelin keltaisella Super Coililla. Testattiin myös Motorsport SVO Ultra Coililla, joka lienee joku Cranen vanhempi puola eikä ole enää myynnissä. Mutta eiköhän P toimi vähän millä vain.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Vastaa Viestiin